Tuesday 15 December 2009

Laupäev 12 Detsember

Täna ma siis otsustasi emaga Võhmasse minna. Mul oli seal ka oma töö teha nimelt pidin ma videokaameraga filmima nende koori esinemist. Lõunani olime kodus, peale lõunat läksime juba rongi peale.Ma pole ka rongiga ei tea mis ajast sõitnud aga lahe oli. Võhmasse jõudes oli Sveta juba meil rongi vastas läksime siis sveta juurde vähemalt mina läksin tema juurde, ema läks saimoni juurde. Saimonil oli ema siia tulnud ja siis ta läks emale kingitust andma. Sveta juurest läksime minu juurde seal hakkasime siis kappi korrastama nimelt meelise riided tuli ära sorteerida mis sobib mulle selle võttan endale mis aga ei sobi selle viskame minema või anname Svetale. Läksime siis Võhma talvelaadale seal oli küünla näitus iga linna kohta oma küünal ja selle teemalised ka kunundatud. Ema esinemist ei saanudki ma filmida sest mul jäi vidokaamera dvd plaad koju kõik muu oli muidu kaasas. Käisin küll võhma poodidws mõeldes leida sealt vidokaamera dvd aga ma ei lootnud eriti sest võhma on ju nii väike kohta ja vaevalt seal midagi sellist leidub. See on ju nii spetsifiiline. Aga laulsid nad ilusti mulle meeldisid nende laulud. Õues oli ikka suht külm hea et ma Meelise kampsuni selga panin muidu ma oleksin seal sootuks ära külmunud. Ema ostis sealt mandariine, muidu oli seal suht palju rahvast võhma kohta. Ma arvan et mõned inimesed olid tulnud ka Võhma lähi ümbrusest näiteks Viljandist, põltsamaalt. Küünlad olid ka päris ilusad kahju et ma ei saanud filmi teha muidu oleks neid filminud. Aga mis teha eks siis järgmisel korral saab. Koju jõutsime Viljandisse mingi kella 19.20 siis vaatasin telekast saatet Sind Otsides. See on suht hea saade olen seda ikka igal laupäeval vaadanud kui ma pole muidugi tööl olnud. Saates leitakse kaduma läinud inimene näiteks kellegi ema või poeg ja mida kõike veel nad üles ei leia. Siiamaani nad on kõik üles leidnud. Venemaal käib see saade juba aastaid, eks see ole suur maa ka seal ikka kaovad ikka inimesd jäljetult. Mina seda vene saatet pole eriti vaadanud Sveta vaatab seda saatet. Hea et inimesed ikka ülesse leitakse. Viimases saates otsis tütar oma isa, Isa elab Siiani Tadžikistan aga linn kus ta ennem elas seal ta enam ei elanud. Aga kuna ta on kohaliku muusika kooli direktor siis teda teati ja juhatati õigesse külla. Tütre ja isa kohtumine oli ilus ja liikutav.

No comments:

Post a Comment