Tuesday 15 December 2009

Esmaspäev 14 Detsember

Täna siis on minu puhkuse viimane päev, ja mis ma selle puhkusel teinud olen ei mitte midagi erlist. Järgmise puhkuse saan ma alles järgmisel aastal kui ültse saan võibolla läheb asi ikka nii hulluks meil siin majanduses et koontatakse meil salt kõiki. Nüüd on ka Talv ka meie juurde jõudnud. Välja ära mine kui siis pead ennast korralikkult sisse pakkima. Krissiga sain linnapeal kokku ja me jõlkusime mõõda poode. Lõppuks läksid meil kõhud tühjaks ja siis ma läksime Endla kohvikusse sööma. Väikesed napsid ka toidu juurde ja nii se läks. Siis tekkis krissil mõtte et läheksime minu juurde ja ma olenin sellega nõus. Ostsime ka ühe sampuse ja siis jõume vaikselt minu juures. Helina helistas mulle tahtis mulle külla tulla, aga ma ütlesin et see pole kuigi hea mõtte. Kriss läks ka siis pärast ära ja ma jäin siis päris üksi. Ema tuli kaõhtul koju kuigi ütles et läheb kohe hommikul Võmast tööle. Aga ju ta siis ei viitsinud nii vara ärgata et pussile jõuda või kartis ta hiljaks jääda, sest buss ju jõuab Viljandisse peale poolt kaheksat. Tahsin minna õhtul Helina juurde aga mõtlesin et see ei ole eriti hea mõtte. Sest seal poleks ma enam nii lihsalt tagasi saanud. Nii see siis minu viimane puhkuse päev mõõduski ei midagi erilist.

No comments:

Post a Comment