Wednesday 16 December 2009

Kolmapäev 16 Detsember

Täna oli küll üks hull päev vähemalt minu jaoks. Hommik algas suht ilusti tõusin üles käisin pesemas jamasin emt musika pleieriga ja mõtlesin et aega ju veel küll et vaatan Nu pagadid. Ja siis helistatakse mulle töö juurest et kus ma olen, ma ütlesin et kodus kus mujal. Et kas ma täna tööl ei peagi olema ma ütlesin et margus ju on täna tööl ja mulle õeldi et Margus jälle ütles et mina olen täna tema eest tööl. helistasin ka margusel et mis toimub, ta ütles et me ju leppisime kokku et ma olen täna tööl ja tema tuleb 28 tööle. Nii ma siis jooksingi kiiruga tööle. Jäin muidugi hiljaks aga mis teha ma ju ei teadnud et ma täna tööl peaksin olema. Nii juhtub kui sul nii palju tõid ja tegemisi on. Aga õnneks lahenes kõik hästi, mina läksin tööle ja Margus läheb minu eest 28. Täna oli unduvalt rohkem tööd kui eile, aga see peabki nii olema oma palga pean ju välja teenima. Ma avan et nädalavahetusel tuleb ikka veel rohkem rahvast inimesed hakkavad vaikselt jõuludele mõtlema ja tegema jõuluoste. Ja meie töötajad peame tasemel olema, sest muidu lihsalt meil ei ole enam tööd. Meil oli töö juures ikak täna mingi hullumaja üks kassapidaja oli seal teinud mingi vea ja seda viga klaariti praktiliselt päev otsa. No mis teha nii ka juhtub. Peasi et mina midagi segaminii ei aja ja minkit apsakat ei tee. Eks järgmisel aastal tulevad ka meil selveris uuendused peasi et mitte koondamine. Sest meid on juba liiga palju koontatud ja varsti ei jää enam töö tegijaidki sinna poodi. aga seni on kõik hästi kui asi mind ei puututa. Koju jõuds oli suht väsinud pole ka mingi ime ma olen juba teist päeva järjestikku tööl. Aga ma olen harjunud sellega töö on selline mis teha.

No comments:

Post a Comment