Friday 11 December 2009

Teisipäev 08 Detsember

Täna ma siis läksin korraks tööle kuigi mul on puhkus siis läksin ma ikkagi tööle. Tööl oli täna suhteliselt vaikne aga ikkagi olin ma tööl ja tegin oma töö ära nii nagu vaja. Kuigi jah kõik on suht närvilised seal töö juures. Reedel tuleb meil seal koosolekt kus hakkatakse arutama tõsiseid asju, Muutatused palga süsteemis, koondamine. Need vist olid kõige olulisemad ja pealmised teemad mis koosolekul arutusele tulevad. Siis on ka mjõulu peo kuupäev ka paigas selleks on 09 Jaanuar ja minul on siis õnneks vaba päev nii et saan sinna jõulupeole ikka ilusti minna. Aga mine tea kõik võib veel muutuda. Petti käis käis poes oma väikse lapsega see laps on ikka nii armas. Muidu on töö juures kõik normaalne peasi et mul tööd jaguks ja palka ei kärbitaks. Sest ma saan niigu ju vähe palka ma ju töötan ka 0.8 kohaga. Kui rahvast poes rohkem hakkab käima siis saan ma ka täiskohaga hakkata tööl käima. Aga jah see olukord mis meil praegu majanduses valitseb, kus iga päev tuleb töötuid juurde see ei ole eriti hea. Ma pean õnnelik olema selles suhtes et mul on töö mida ma teha saan. Kui tööd ei oleks siis ma ikka ei saak mitte kuidagi hakkama.

No comments:

Post a Comment