Friday 11 December 2009

Kolmapäev 09 Detsember

Täna hommikul tabas mind meeldiv üllatus nimelt tuli minu Smilersi tellitud plaat kohale. Püütsin seda plaati terve hommiku pooliku telefooni saada aga see ei õnnestunud mitte kuidai. Sest see plaat on WMA formaadis ja seda formaati minu praegune telefoon ei toeta. Järgmise mobiili peaksin ma ostma Windeosi toega, neid mobiile peaks ikka liikuma. Kuigi ma tean et need ei ole suht odavad aga siiski on nad head ja siis vähemalt saan ma muusikat ka laadida telefooni ja ei tekki mingeid tõrkeid. Siis jooksin linna mul oli vaja ka Kummeli jaoks väiksed ostud ka teha. Näiteks pidin ma Antsule ostma jõulukingiks ühingu poolt ühe suure märkmiku ja siis veel ka ühe sokolaadi. Siis kui ma Endla külalistemajas olin oli enamus gruppi liikemid juba kohal. Market tahtsis minuga rääkida oma töö leppingust mis talle singlis tehti. Lepping on selline et marget raha ei saa vaid saab siis raha kui ta midagi maha müüb. See ei ole ju normaalne ja seda ütlesin ka margetile et sillist leppingut ei tohi olla. Jõulupidu oli ilus sõime saime kingitusi tegime plaane uueks aastaks. Rääkisime mida me oleme sellel aastal teinud ja korda saatnud. Ültselt oli ilus koosviibimine. Siis tekkis aeg lahku minna ja mina tulin koju. Mulle helistati singelist ja taheti et ma sinna laulma lähen, ma küll ütlesin et ma ei viitsi selle jamaga tegeleda nagu seal on aga siiki ma läksin. ma olin veidi väsinud aga siiki läksin sinna. Seal me siis harjutasime ühte uut laulu mida me laulame jõulupeol. Ja kõik seda laulu ei laulagi vaid mina Merle ja Ziina laulame seda laulu jõulupeol. Oli mõnus laulmine kuigi jah eriti selgeks ma seda laulu siiki ei saanud. Tuleb veel palju töötada selle laulu kallal. Aga kuna mul oli suht kiire siis leppisime kokku et kohtume veel ka reedel. Olin juba koju poole teel kui Ants helistas mulle et on vaja Viljandi puuetega Inimeste Koja liikmemaks ära maksta ja siis ma pidin tagsi linna minema. Nii me siis saime Antsuga kokku ja maksime selle liikmemaksu ära. Ants lubas selle raa mulle jaanuaris tagasi maksta. Õhtul istusin kodus ja muud ei midagi lihsalt tuntsin ennast vabalt. Õhtul vaatasin jalgpalli Meistrite liigat. Eks ma püüan seda puhkust ikka nautida ka mittekoguaeg ei rabeleks eks ma pean nüüd 6 kuud töö juures ilma puhkusetta hakkama saama.

No comments:

Post a Comment