Tuesday 15 December 2009

Reede 11 Detsember

Täna ärkasin ma suht hilja mingi kella 10 aeg. Pole midagi eks ma olin eelmisel päeval vist kaua üelaval ka. Emaga käisin täna poes ja ostsime süüa. Mis sealt poest ikka muud ostetakse kui süüa. Käisime Aino töö juures saunas, sai üle tükki aja ka temaga rääkitud. Tteda ei näe me praktiliselt ültse enam. Ta elab nüüd maal oma tütre juures ja bussid ei käi nii tihti kui tahaks see on ka reaalsus. Ostsime täna endale uue Filterkannu millega vett saab filtreerida. Konsumis seda kannu enam ei olnud läksime siis Maksimarketisse seal saime ka selle kannu. Jah tõesti on nüüd vesi parem kui ennem ilma filtreerimatta. Nüüd kannatab seda linna vett ikka juua. Käsin täna ka Singelis lauluproovis vot see oli alles katsumus. Mida sa siis tahad kui mind kutsutakse nädal aega enne kontserti et ma võiksin ka Laulda seal mõned lood ja harjutada ei saagi. teinekord siis olen targem ei nõustu nii kergesti. Seal lauluproovis tegeleti põhiliselt minuga mina olin see kes laulis valesti, mina olin see kellel on rõhud valel kohal nii et ma sain ikka täiega. Aga mis teha selline see elu kord juba on ju ma siis pole korralikult tundids käinud ja siis see ka nüüd nii vähese etteteatamis ajaga ei saa ju mitte midagi korralikku ära õppida. Ja selge on ka see et siis läheb kiireks ja tekkivad pinged ja mida kõike veel. Enam ei ole ma selline kui tahetakse mind kuskile esinema siis ikka tehku korralikkult proovi ka mitte nii et poolteist nädalat harjutame ja sellega kogu asipiirdub. See ei ole nii lihne. Siis tulin koju ja mõtlesin et ei iial enam ma sinna tundi ei lähe see oli tõeliselt raske minujaoks. Õhtul siis olin kodus vaatasin telekat ja tuntsin ennast vabalt.

No comments:

Post a Comment