Tuesday 22 December 2009

Laupäev 19 Detsember

Tänane hommik oli suht vaevaline. Ma ei tea milles asi võib olla aga ma ei saa enam hommikuti eriti hästi ülesse. Aga midagi pole teha tööle on vaja minna, hea et on töökoht kuhu minna ja kus saab ka palka. Täna oli suht töine päev kuigi algul mõtlesin et kuhu see rahvas nüüd kadunud on ei olegi nii palju tööd nagu alati laupäeviti. Aga see oli petlit kella 12-17 rügasin ma pausiteta. Lõunale sain alles mingi peale kella 17, siis hakkas vaikselt olukord normaliseeruma. Pole midagi selline see elu kord juba on tööd peab tegema, ja rahvas peab ka poes käima muidu sattub minu töökoht ohtu. Õhtul peale tööd olime kristjaniga koos ja võtsime veidi napsi. Kuigi jah ega see eriti hea mõtte ei olnud ju pidin ma ju ka homme tööl olema, ma arvestasin sellega ja eriti palju ei joonud aga midagi ikka. Hea et on selline sõber nagu Kriss kellega saab vahepeal napsu võtta ja midagi huvitavat ka ette võtta. Me plaanime koos minna Rootsi näis mis sellest välja tuleb, sest sõit ei ole iseenesest kallis aga õhtusöögid teevad sõidu kalliks. Ma arvan ise et 1000 krooni on nägu sellel sõidul. Ei tea palju siis minuga kaasa siis tahavab tulla. Ma saan võtta kaas peale enda veel 3 inimest siis on kohad täis. Ja ma tahan minna sinna Rootsi et oma puntid täis saada ja siis oma taset säilitada. Näib mis sellest välja tuleb. Aga meil oli koos lõbus magama sain ma alles mingi kella 01.30 aeg.

No comments:

Post a Comment