Monday 28 December 2009

Esmaspäev 28 Detsember

Täna ma ärkasin suht vara, sest pidin perearstile helistama ja saatekirja Kirurgile saama. Ma läksingi siis hmmikul suht varakult arsti juurde. Seal sain muidugi sõimata et kuidas ma nii lähen proovegi pole teinud ja eks see üks mõttetu käik ole. Ma siis ütlesin et ma siis ei lähegi mis ma ikka raha niisama tuulede loobin, arst arvas et ma võiksin ikka Kirurgi juures siiski ära käija ja ta siiski andis mulle saatekirja ja ma sain kirurgijuurde minna. Tulin korra koju ja siis jälle läksin tagasi polikliinikusse. Leitsin oma pensionitunnistuse isegi ülesse see oli rahakottis, ja oli nii ära peitetud aga ma siiski sain selle kätte. Jõutsin arsti uksetaha just siis kui arstid hakkasid lõunale minema ja ma ootasingi praktiliselt poolteist tundi uksetaga. Siis kutsuti mind sisse ja ma rääkisin oma mure ära ja ta saatis mu uuringutele 12 Jaanuaril lähen siis uuringutele. Kuigi jah arst ikka tahab ikka võimalikult täpsemalt teada mis juhtus ja kui kaua kestis ja kõike muud. Nii ma siis rääkisingi kõik ära nii nagu on. Bussipeale jõudes tekkis mul suht suur paus käisin haigla Kohvikus söömas ja söök oli suht hea. Koju tulle hakkasime me ootama korteri omanikku Merlet, ja siis ta tuli koos oma uue mehega. Ema pabistas õutsalt aga polnud ültse vaja pabistada suht normaalne inimene paistis olevat ja nad ei lnudki siin eriti kaua vaid mingi pool tundi. Aga kõik läks hästi ja mitte midaga halba ta meile ei õelnud ja see on hea, oleme ju meie suht korralikud olnud toad on puhtad arved ilusti makstud ja kõik on korras. Helinale helistasin ka täna ja rääkisin oma uudistes ja päevadast mis ma olen teinud ja mida ma tahaksin veel sel aastal teha. Helinaga on vahel ikka päris tore rääkida. Aga tema emale ma vist ei meeldi teda häirivad minu juures mõned asjad aga ju ta peab sellega kunagi leppima. Ühte ma ütlen kindlalt enam ma endale nii palju järemakse ei võtta ja kui midagi tahan ja vaja n siis ostan kõik otse välja. Siis ei ole ka brobleeme ja keegi ei saa enam mitte midagi enam õelda.

No comments:

Post a Comment