Friday 1 January 2010

Teisipäev 29 detsember

Täna siis olin ma tööl. Mõtlesin et tuleb rahulik päev aga kus sa sellega rahvast oli kui murdu. Ja siis taara punktis oli ka tööd nii et mul oli suht tegus päev täna. Tulin koju olin ikka päris väsinud. Ma arvan et see masu hakkab juba vaikselt tagasi tõmbuma , sest rahval on raha ja nad seda ka kulutavad mis siis veel selle rahaga enamat teha on ? Ma arvan et varsti hakkavad need töökohad ka juurde tekkima. Täna juhtus mul mingi imelik asi nimelt keegi pedro sõprades või siis sõbrannadest helistas mulle ja hakkas igasugust lolli juttu rääkima. No mis ma ikka oskan kosta rääkisin temaga veidi ja siis katkestasin kõne ma ju ei tunne seda inimest millest mul temaga siis rääkida oleks. Pedro käes oli ta minu numbri saanud ja ongi kõik. Pedro hakkab mind juba ära tüütama aga mis teha ta on kord juba selline.

No comments:

Post a Comment