Sunday 17 January 2010

Kolmapäev 13 Jaanuar

Täna ma siis läksin uuele katsele haigla juurde uuringutele. Ja täna mul see ka õnneks õnnestus ühte võin ma kindlalt väita see aparaat mis neil seal bussis on suure kasutusega. Mis teha inimesed on haiged ja arst ju inimese sisse ei näe ja sellepärast tulebki appi võtta selline tehnika. Mind ka viidi sinna kapslisse mitte küll tervenisti aga vähemalt minu jalg oli küll tervenisti seal kapslis. Vähemalt sai nüüd see uuring ära tehud ja loodame et sellest mingi kasu ka on. Pele haiglat läksin ma kohe laulmis tundi Singelisse ma olen püüdnud ikka seda laulmist väga tõsisest püüdnud võtta ja nii palju kui võimalik kohal käima. Laulmine on väga hea mulle laulmine meeldib väga. Kuigi jah Riina on ikka väga nõudlik õppetaja ja eks ma vahel olen mõelnud et miks ma ültse sellega tegelen. Ju siis peab laulmine ka raske olema aga ma ei ole ju profesiooonal et laulmine oleks minu sissetuleku alleikas. Kui see nii oleks siis peaksin ma veel rohkem harjutama. Aga sinna ma kahjuks ei jõua mitte kunagi et laulmine saaks olema minu töö ja siisetuleku allikas. Õhtul käsin ka Helina jures me läksime koos tema juurde käisime korra ka poest ka läbi. Aitasin tal toidukotti koju tuua. Ega ma ta juures kaua saandudki olla vaid mingi 2 või 3 tundi olin tema juures. Siis läksin taas koju, ootasin just basasjagu bussi kui Ivi mulle helistas et brüsseli artiklit oleks vaja. Nii oli ka minu õhtu ka sisustatud. Püütsid teha nii hästi kui ma oskasin aga ikkagi ei tulnud nii nagu oleks ma tahnud. No eks ma pole ammu enam nii palju kirjutanud ka. Pean hakkama rohkem Singeli lehe juures rohkem tööd tegema. Aga mis seal ikka vähemalt sain artikli tehtud.

No comments:

Post a Comment