Sunday 17 January 2010

Pühapäev 10 Jaanuar

Täna ma ärkasin alles kella 12, ju mul oli siis vaja ennast korralikult välja magada. Magama sain ma ju alles vara hommikul ja sellepärast on ju vaja ka välja puhata. Eks ma puhkasin täna terve päeva midagi suurt ma korda ei saatnud lihsalt olin niisma vaatasin telekat ja ei teinud mitte midagi erilist. Oli suht tavaline päev täna. Õhtul vaatasin veel ühte head filmi, tavaliselt mulle tv3 pakkutud filmid ei meeldi aga sealt leidub ka filme mida ma hea meelega vaatan. Näiteks nagu täna ma vaatasin filmi Kindlus mis oli suht hea. Mulle meeldivad sellised filmid ikka väga. Fim rääkis ühes valglaks ehitaud kindlusest sinna saateti tripunali poolt üks väga kõrge komandör ja nii hakkasidki asjad seal pöörduma. Eks see valgla juht oli ka selline et ta tegi mida heaks arvaks aga, kindrali tulekuga asi muutus. Algul ei tahnud ta mitte midagi ette võtta aga siis märkas et mitte midagi ei muutu ja siis ta hakkas ise ka tegutsema. Ja sellest siis see fim rääkiski oli tõesti mõnus film. Mulle ei meeldi eriti v älimaised filmid aga see oli küll hea film.

No comments:

Post a Comment