Sunday 17 January 2010

Neljapäev 14 Jaanuar

Täna ma ei teinud mitte midagi erilist. Kui välja arvata see et ma käisin Boulingut mängimas. Hetkel on see ainus mida ma teen et ennast liikutada. Kuigi seda ka üle nädala, aga hea et sedagi. Sain seal ka Rahvahellega lähemalt tuttavaks. Kuigi jah ta on meil seal olnud juba oktoobri kuust saadik. Ma saan temaga oma vigast inglise keelt harjutada. Vahest ei saa ma mitte midagi aru mida ta tahab mulle õelda aga siis ta püüab eesti keeles midagi õelda siis saan ma õnneks aru. Aga eks ma pean seda inglise keel õppima tõsiselt kui ma tahan reisida ja teiste inimestega suhelda. Inglise keel on ju ainuke keel mida paljud oskavad võõrkeelena. Ma pean ikka väga tõsiselt Inglise keele õppinkuid võtma. Õhtul mõtlesin veidi kirja tööd teha aga nagu alata ei teinud ma mitte midagi. Laisaks olen läinud muud ei midagi, pean hakkam ennast rohkem liikutama. Eks see mõjub ka minu kehakaalule kui ma mitte midagi ei tee.

No comments:

Post a Comment