Friday 1 January 2010

Kolmapäev 30 Detsember

Täna ma magasin ikka päris kaua. Tõusin alles mingi kella 11.00. Käisin emaga korra poes ja siis mõtlesin et mis ma ikka teen, teeks midagi. Mõtlesin et läheks õige krissi juurde. Nii ma siis läksingi tema juurde, hea oli et ma temajuurde kohe läksin, sest ta tahtis minna poodi ja teda poleks siis enam kodus olnud. Nii me siis olime seal veidi aega tema juures jõime kohvi näppisin veidi tema arvutit, tegin veidi ta arvuti moodsamaks. Windowsi uuendused tegin tal ära. Krissis oli vaja poodi minna ja mina läksin temaga kaasa. Helistasin helinale, ta oli kodus läksingi siis tema juurde. Kriss lubas pärast poole järgi tulla. Ma polnud tükk aega helinat näinud ja nii ma mõtlesin et oleks tore koos olla. Aitasin ta süüa teha muidu ma eriti ei tee süüa aga ma tahan teda aitata. Kriss jõudis ka meie seltsi sõime rääkisime ega me eriti kaua seal olla ei saanudki. Mul tuli meelde et mul on lotto pilet osmatta. Nii me siis läksimegi krissiga Maksimarketisse ja ostsin oma lotto piletid ära. Mõtlesin et nagunii ei ole õhtul mitte midagi teha ja vaatasin et ega pole Jääaeg 3 videolaenutuses oli ja ma võtsin selle. Oli tore õhtu vaatasime multikad ja oli tore õhtu. Muidugi oli helinas veidi kahju sest ma ei saanudki temaga eriti koos olla, aga mis teha ma tahsin seda jääaega vaatata Helina oli seda juba näinud. Ta poleks tahnud seda uuesti vaatata , jääaeg on viimasel ajal nii populaaseks läinud et kõikidest poodides oli kolmas osa juba kadunud. Aga tuli ta ju välja ka õigel ajal siis kui olid jõulud ja osteti seda jõulukingituseks. Sain minagi selle väga popiks muutunud uue multika ära vaatata.

No comments:

Post a Comment