Friday 1 January 2010

Reede 01 Jaanuar

Täa siis on uus aasta loodame et tuleb parem kui 2009 aasta. Ma läksin täna tööle alles 13 ja olin kuni kella 19 tööl. Tööl oli muidu täna suht rahulik vahel tundus nagu ei oleks mitte kedagi poes. Eks nad ole ka väsind ja eks raha peab ka kunagi otsa saama ja eks ma siis püütsin teha mida teha sain. Tööd mul täna praktiliselt ju ei olnudgi ja eks ma siis otsisin ise endale tööd, ja püütsin kuidagimoodi päeva kirja saada. Rahvas vist oli ikka nii väsinud et eriti palju nad poes ei käinud. Kuigi jah õhtul oli veidi rohkem rahvast aga seda ka mitte kauakas. Ma ikka loodan et rahvas ikka poodi tuleb sest muidu on meil ikka väga raske sest kui inimesed poes ei käi siis ei tule meile ka mitte mingisugust käivet ja me ei saa ka palka. Ja järgmine samm on see et selver kaob Viljandist ültse ära. Mida ma ei taha kohe sugugi. Loodame et nii ei juht.

No comments:

Post a Comment