Sunday 17 January 2010

Teisipäev 12 Jaanuar

Täna siis oli see päev mil ma pidin minema uuringule oma põlvega. Õnneks oli mul aeg määratud peale lõunat kella 14.00 oli minu aeg. Aga ma hakkasin juba sinnapoole minema juba kella 13.11 bussiga. haigla juurde jõudes ei märganud ma mitte mingit bussi haigla taga nagu väitei mulle. Mul oli ka saatekiri kaasas ilma saatekirjata ei saa sa tänapäeval mittemingile uuringule. Käisin veel ise ka vaatamas et ehm ma eksin järku buss ikka on haigla taga, aga ei olnud. Infost läksin küsima et millal ma siis pean tulema. Saatekirjapeal oli et ma peaksin täna tulema aga täna ju bussi ei ole siin. Selgus et ma pean homme tagasi tulema buss on siis siin täitsa olemas. Nii ma siis pidingi niisama tagasi minema. Käisin korra veel ka singelist läbi seal olid ka kõik nii hõivatud et ma ei saanud seal mitte erilist teha. Ju see on tingitud selles et nad tulid alles talve puhkuselt ja tööd on nüüd nii palju kogunenud. Muud ma ei teinud midagi täna olin kodus vaatasin oma seebid ära kui neid saksa sarju saab seebiks nimetada.

No comments:

Post a Comment