Thursday 7 January 2010

Neljapäev 07 Jaanuar

Täna ma ärkasin mingi kella 09 aeg ma ei tea miks sest ma oleksin ju saanud päris kaua magada kui võtta arvesse seda et ma lähen alles kella 12 tööle. Nii ma siis mõtlesingi mida hommikupoolikuga teha. Mõtlesin et võiks proovida uut netti ruuterit nimet kui me siia tulime oli nett juba neil olema siin sees aga me ei saanud seda mitte kuidagi toimima. Mõtlesin ehk nüüd saan helistasin elioni tahsin saada kasutaja nime ja parooli mõtlesin et need aitavad mul selle võrgu toimima saada. Ja seal selgus et mul pole Wifi ültse sisse ültse lülitaud siis tehti sea seal nende poolt. Siis mõtlesin et saan kohe hakkata netti kasutama aga võtta näppust eim saanud sest mu arvutis oli mingi kala sees ja ma ei saanuduki netti. Tellisin siis selle tasulise teenuse ehk nad aitavad siis mind telefooni teel lupati tunni ajapärast tagasi helistada. Aga ma pidin tööle minema helistasin siis neile et helistagu nad siis mulle õhtul sest ma pean tööle minema. Töö juures oli täna suhteliselt rahulik, ma käisin isegi pappi pressimas, polnud midagi paremat ka teha. Täna kõik töötajad nagu siblisid pole ka ime homme hakkab meil uus kampaania eks nad siis valmistusid selleks. Muidu oli suht rahulik päev inimesi ka ei olnud eriti poes ma ei tea mis see tähendab võibolla seda et nad on kulutanud ikka jõulude ajal ikka päris palju raha ja nüüd nad hakkavad vaikselt mõtlema mida osta mida mitte. Õhtul tuli veidi rohkem rahvast poodi aga see oli ka ainult veidi aega ja siis oli jälle kõik vaikne. Õhtul läks ikka päris kiireks olin taaras tegin seal kõik korda siis pidin plakkatid ära vahetama ja nii see aeg läkski. Õhtul siis sain ka endal Wifi tööle ja internett on ikka suht kiire nüüd. Endise ajaga ei anna võrreldagi. Nii et saime ikka hakkama muidugi läks 150 krooni aga vähemalt nüüd asi vähemalt toimib.

No comments:

Post a Comment