Friday 8 January 2010

Reede 08 Jaanuar

Nii hea on kodus olla ja ei pea mõtlema et pean tööle minema. Täna ma ei teinud hommikupoolikul mitte midagi erilist. Lõuna ajal käisin kostüümi laenutuses ära et endale homseks mask leida. Leidsingi homme olen ma maskipeol Srek see oli tõesti lahe mask mis mulle kohe meeldima hakkas. Nii ma siis võtsin selle maski ja siis anti mulle ka barett kaasa. Peale seda läksime Võhmasse enne seda vahetasime telekad ära mulle ikka ei meeldinud see uus telekas. Sest tal olid mõned puudused, muidugi ta võib olla väga uus ja hästi täiustatud aga tal puudus kõrvaklappi väljund, mis sai ka määravaks et me selle teleka Võhmasse viisime. Kodust Rautejaama ei olnud eriti pikk maa siin Viljandis juba seal tundus mulle et ma nagu ei jõua aga eks ma püütsin ikka ja sain selle kuidagimoodi rautejaama. Võhmasse jõudes läksin mina koju ja ema kohe juuksurisse. No seal ikka andis seda telekat tassida aga ma sain hakkama, polegi taksot ega midagi vaja, no ega seal Võhmas ju taksosi ole ka. Kuidagimoodi jõutsin siiski telekaga koju. Siis põrutasin sealt kohe juuksurisse Veera tahtis mul kaela puhastada ja nii see siis läkski. Rääksime veidi ka juuksuris temaga juttu. Siis oli meil veel veidi aega ja ma pakkissin teleka lahi ja sättisin ka ära. Päris kena pildi sain ette nii et nüüd on ka võhmas korralik telekas. Õhtul käisi kriss meie juures rääksi et neil seal töö juures on ikka päruiuis suur häda käes ei ole enam tööd. Pole tööd ei saa ka palka see on ka selge nii et see töö tegi talle suurt muret. Hea et meil seal selveris veel tööd on ma ei kujutaks ette kui meil ka seal tööd ei oleks. Siis oleks ju Katastroof.

No comments:

Post a Comment