Sunday 10 January 2010

Laupäev 09 Jaanuar

Täna oli vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist lihsalt olin niisama. Isegi väljas ei käinud magasin poole päevani ja siis vahtisin telekat. Kuigi ega sealt eriti midagi head ei tulnud. Siis juhuslikult sattusin vaatama 3 plusi pealt Moskva pisaraid ei usu see on minu üks lemmikuimaid filme. Ma võin seda veel ja veel kord vaatata. Ma olin veidi väsinud ja siis ma magasin veidi selle filmi ajal ju ma siis olin väsinud. Kell ikka lendas täna väga kiiresti ma pidin juba vaikselt haklkama valmistuma õhtuseks peoks. Peola paika jõudes olin ma praktiliselt esimeste sest kes sinna jõudis. Tiina oli koos õhtujugia seal. No siis hakkas ka rahvast rohkem tulema. Ja varsti oli pidu ikka täies hoos. Ma ei tea kas see on seltskonnas kellega ma koos olin või millest aga see pidu tundus mulle kuidagi lahja võibolla oli asi ka minus, mul ei olnud erilist peotuju ma ei tea miks. Aga siiski ma nautisin seda pidu mis siis et pänd oli jama aga ikkagi on ju vaid korra aastas nii suur pidu mida me saame koos töökaaslastega pidada. Pidu lõppes kella 02 ja siis sõitsime taksoga koju. Me olime vaid 2 taksos koos Leenaga kutsusime ka teisi kaasa aga nad ei tulnud. Nii ma siis saatsin Leena kõigepealt koju ja siis tulime tagasi Männimäele ja tulin oma koju. Aga kokkuvõttes oli pidu ju lahe, mulle meeldis vähemalt.

No comments:

Post a Comment