Monday 4 January 2010

Esmaspäev 04 Detsember

Täna ma magasin ikka suht kaua tõusin alles mingi kella 11 ülesse. Läksime siis elaga poodi ja käisime ka elionis ära et uurida mis kampaanija neil hetkel käimas on ja kas tõesti jakatakse tasuta telekaid. Selgus et mitte sest see hind mis seal näitati 495 krooni sisaldas elioni järelmaksu. Mina läksin ema pankakonto seisu vaatama, kui tagasi jõutsin oli ema juba teenindajaga rääkimas. Me mõtlesime et paneme elioni seadmed ja kõik muu Võhmasse ülesse aga siis pakkuti meile kui heale kliendile väga head hinda ja sootsat intressi . Nii me siis ostsime vaid teleka ja ei liitunud elioniga. Ma käisin siis ka raamatupoes uurimas kas entsiklubeedija 4 kõide on juba seal olemas. Oli aga mulle seda ei antud sest minu nime ei olnud nimekirjas. See ajab ikka vihale küll. Kõik teised kõited olen ma kätte saanud aga 4 kõitet mulle ei antud. Koju jõudes helistasin kohe tea Kirjastusse et uurida milles asi on. Selgus et ma olin ainult pannud oma eesnime neil sinna. Aga nüüd parantati see ja ma loodan et seda viga enam ei juhtu. Pakkisin vana teleka ära et see võhmasse viia ja panin uue teleka siia Ülesse. Õhtul siis sain lõppuks oma entsuklubeedija ka kätte siis läksin Helina juurde. Nii hea on teda üle pikka aja taas näha. Rääkisime olime iisama nautisime teineteise seltskonda. Mind üllatas Maksimarket nimel nende suhtumine kliendidesse nimelt tahsin ma seal limonaadi osta kuna mul oli kiire siis oli minu aeg ka limiteeritut. Kassasi töötas vaid 2 järjekorrad olid suht pikkad nii et ma pidin loobuma oma ostust ja jalutasin liuhsalt minema. sest mul lihsalt ei olnud aega. Meie poes ei saa sellist asja küll olla sest meil on pidevalt kõik kassad töös. Ja pealegi oli see nii uimane müüja kes ei teadnud ise ka mida teha, Endal järjekor taga ja ta ei suuda ühte toodet läbi lasta. See mind küll Maksimarketisse ostma ei kutsu 2 kassat mingi 6 töötavad suured järjekorrad. See jättab Maksimarketist mitte just head muljet. Aga võibolla ongi see nii et peabki nii olema et rahvas las ootab meil aega küll, aga rohkem kassasi me küll lahti ei tee. Maksimarketis olen ma küll pettunud.

No comments:

Post a Comment