Wednesday 6 January 2010

Kolmapäev 06 Jaanuar

Täna siis oli see päev mil ma sain hommikul kaua magada. Pidin tööle minema alles kella 12. Nii et ma läksin alles lõunaks tööle. Nii mõnus on hommikutti kodus olla, jõutsin lehe läbi lugeda, ja siis vaatasin Kodus Ja võõrsil. Nii et oli mõnus hommikupoolik. Tööle jõudes polnudki midagi hullu ma kartsin hullemat. Aga muidu oli suht normaalne päev oli rahvast, oli tööd nii et vaikseklt vist hakkame põhjast välja tulema. Minule vähemalt tundub nii rahvas tuleb poodi tagasi nii see elu läheb. Peame kuidagimoodi endal hinge sees hoidma mis seal parata. Kui vaja siis kärpitakse palku või vähentatakse koormust, sest rahvast tõesti ei ole enam nii palju siin poes. Ma loodan et see kõik kunagi muutub, kui vaja teen ka midagi lisaks peasi et minu palka ei kärpita. No eks meil kõigil ole rasked ajad isegi tunnetan seda raha on vähemaks jäänud maksud on ju ikka samad ise olen loll. Enam nii loll enam ei ole, eks elus tuleb kõik läbi proovida. Ja püüan ikka hakkama saama olgu nii raske kui on emaga peame ikka toime tulema. Kui ei tule eks siis vaatame kus kärpida saab. Kriss helistas mulle ka täna hommikul ütles et kui mul midagi on siis helistagu ma talle. Reedel lähme Võhmasse seral peaks ka veidi midai ümber tegema väikese remondi või sellise. Eks me jõudumööda ka teeme aga kõike korraga ju ei jõua see on ka selge.

No comments:

Post a Comment