Tuesday 5 January 2010

teisipäev 05 Jaanuar

Täna ma siis pidin tööle mine, nii väga oleks tahnud magada aga mis teha elu on kord juba selline et pean loobuma. Selle eest on mul järgmisel nädalal teisipäev vaba siis lähen ma uuringutele. Töö juures oli täna suht tavaline päev oli rahvast oli tööd mis on ka hea. Tegin täna Selveri uksed puhtaks võtsin need pühade poe avamise ajad ära. Õhtu olim ka meil poes suht rahulik. Pidin täna Antsuga kokku saama aga kuna ma olin tööl ei saanud kahjuks ma temaga kokku. Aga ma ei muretse ma saan temaga kukku järgmisel kolmapäeval kui meil Kummeli koosoleks toimub. Ema käis ka korra täna minu poes mind vaatamas ta läks õhtul tööle nii et ma pean õhtu üksi kodus olema. Kutsusin Krissi ka endale külla aga ta vist ei viitsi tulla ju ta siis ole väsinud ka ta ju nüüd samamoodi tööle nagu minagi. Ma saan täitsa temast aru homme ju ka vaja tööle minna.

No comments:

Post a Comment