Monday 4 January 2010

Pühapäev 03 Detsember

Täna ma ei tea mis toimub ärkasin ma juba kella 05 ja lihsalt und enam ei tulnud. Püütsin küll magama jääda aga näe ei jäänud. Aga mingi peale 08 jäin ma ikka magama ja siis ma ei saanud ju kaua magada sest mul oli ju vaja tööle minna. Töö juures oli suht rahulik aga mitte taarapunktis seal oli ikka suht palju tööd. Ja siis hakkas rahvast poodi voolama järjekorrad oli suht pikkad, meil olid tööl 4 kassapitajat ja siis üks neid oli lõunal nii et 3 kassat töötasid. See oli ikka päris hull, ma mõtlesin et see ei lõppegi ära aga siiski õhtuks jäi taas vaiksemaks. Koju jõudes oli suht väsinud ja unustasin ära kõik mida pidin tegama. Koju tulles märkasin mingi elioni reklaami et jakatakse telekaid mõtlesin et uuriks asja aga ei saanud mitte midagi teada. Siis mõtlesin et homme lähen poodi eks siis seal saab kõik teada. Nagunii meil enam midagi vaja enam ei ole, sest meil on ju olemas kõik elioni Digi tv ja siis telekas ja kõik muu ka veel. Milleks meile vaja veel teist telekat. Magama läksin ma suht varakult olin ma ju suht vara ju täna üleval.

No comments:

Post a Comment