Saturday 2 January 2010

Laupäev 02 Jaanuar

Täna ärkasin ma suht varakult, kui arvestada seda et tööl pidin ma olema alles kella 11. Aga ju siis olen ma vara ärkaja aga viimasel ajal olen ma maganud ka suht rahulikult ikka, Tartu tänava korteris ei saanud ma kuidagimoodi normaalselt magada. Olgu tööpäev või puhkepäev ikka olin üleval. Mulle meeldib selle kuu kraafik väga saan parktiliselt hommikutti magada homme lähen ka veel kella 11 tööle siis hakkan minema kell 12 tööle see on suht normaalne. Rahvast oli täna rohkem kui eile ja sellepärast oli ka tööd rohkem. Ju nad siis on hakkanud vaikselt jälle oma toiduvarusi täiendama. Taarat tuli ka täna suht kõvasti mingi 4 plastikukotti kallasin ümber. Eks joodud ole ka pikkad pühad olid ju vahel. Leena oli ka täna tööl ja rääkis mulle ühe hea uudise aga see pole veel kindel nii et sellest on vara siin rääkida. Töö juures rääkitakse jälle palga kärbetest sest tööd on ju vähe ja kärbime ikka palku ka. Ma ei tea mina küll endal enam palka kärpida ei lase sest ma niigi saan nii vähe palka ja mull alles koormust vähentati. Kui nad nüüd minu palga kallale ka lähevad see on ikka täitsa jube siis ju. Ma loodan et seda ei juhtu püüan ikka niikaua seal ära töötada mil mu maksud makstud saavad siis on mul ükskõik ausalt. Aga ma loodan et mul ei kärbita ja kui tahetaksegi kärpida siis on ikka suht hullumaja. Aga loodame ikka kõike paremat. Me oleme hakknud siin Tamaraga hästi läbi saama see on hea, ta on ju ikkagi meie sugulane ja ilma temata poleks me seda korterit saanudki. Helinale helistasin ka õhtul ma ei tea mis toimub asi pole mitte temas vaid minus. Me saame nii hästi läbi räägime oleme koos aga siis kui liiga palju koos oleme hakkab ta mind ära tüütama ma ei tea miks see nii on. Räägime elulistel teemadel , ta isegi tahtis munuga Selveri Uusaasta peole tulla aga ma ütlesin et see ei ole vist eriti hea mõtte. Siis ta sain sellest ikka aru. Ma ei tea mis meist saab aga loodame et midagi ikka saab.

No comments:

Post a Comment