Saturday 24 October 2009

Laupäev 24 oktoober

ma ei tea milles asi on olnud. Võibolla selles et ma olen liialt lais aga võibolla selles et vahel ei jõua nii palju kirjutada. sellest ka see väike paus. Ma üritan nüüd asja tõsisemalt kätte võtta et enam neid lõnke nii palju sisse ei tuleks. Minu elus on selle 2 kuuga nii mõndagi juhtunud. Kuigi jah see 2 kuud ei ole ju suur aeg minu elu on nüüd hoopis eisugune. Kõige olulisem muutus on see et me elame nüüd uues kohas Männimäele kolisime selle kuu algusest. korter on ilus mulle meeldis see koha kui ma seda vaatamas käisin. Ja nüüd elame siis sees, soe vesi , kes kütte see räägib enda eest. Ema ei pea me väljas vetsus käima ja eks ka tööl on mul ligemal käija. Kuigi jah ega me seda omanikku veel näinud ei ole ta pidi tulema siia alles jõulude aegu aga võibolla ka hiljem. Me saime selle koteri damara kaudu. kuigi jah ega see polnudki nii lihne. Vahepeal taheti meil üüri tõsta, sellisel ajal on hea ültse et sul keegi siin sees elab ja makse maksab. Praegu ju antakse kortereid üürine niisama ainult ole hea ja ela sees ja maksa komunaalid ära. Muidu on kõik ikka vanaviisi töötan veel ikka seni selveris, ma arvan et püüan seal vastu pidada nii kaua kui saan. Ja siis veel sõidan 02 dedsembril brüsselisse, min d kutsuti sinna rahvusvahelise Puuetega inimsete päeva Lõppetamisele. Nii et me siis läheme Toivoga sinna ja selle üle on mul hea meel. Lennupiletite pärast ei pea me ka muretsema selle eest hootitsevad nemad.neil on mingi brogramm välja mõeldud selleks. Nii et me püüame olla tasemel. Kuigi nüüd püüame lennuaegu omajärgi sättida. Sest esimene lend oli läbi Riia mis meile küll sobis aga tagasi oleksime jõudnud alles järgmise päeva hommikul kell 00.55 nii et siis Toivo kirjutas neile sinna et kas oleks mingi alternatiiv või mingi muu lennufirma, mis jõuaks tagasi ka normaalsel ajal. Ja nad siis saatsid meile midagi isegi üks varjant sobis meile kuigi jah nüüd lendame me Estonia Aitiga ja läbi Kopenhaageni nii et me ei lähe ka seekord läbi Riia. Üldiselt läheb mul normaalselt täna olin tööl , sest margusel oli vaja kuskile minna sellepärast pidin ma tööl täna olema. Järgmisel nädalal on jälle minul laupäev vaba. Üldiselt oli täna kuidagi rahulikum kui eelmisel laupäeval. Ju see on tingitud sellest et on kuu lõpp ja rahval on rahad otsakorral. Aga mulle hakkab järjest rohkem meeldima Selveris töötamine , parimat töökohta ei oska ma ette kujutada. Ja veel nii head ja mõistvad ülemused seda ei koha just igas töökohas. Krissil pole ka mitte midagi kodus enam teha peale seda kui tal enam Kaiat ei ole. Mul on tegelikult temast vedi kahju kah sest ta on ikkagi minu parim sõber loodan et ta jälle midagit rumalasti ei tee. Tal on küll palju sõbrannasi aga mitte ükski ei sobi talle tema arvates. No ega meist keegi pole täiuslik. ma väga loodan et ta saab oma elu ükskord korda. Kui koju jõutsin olin ma veidi väsinud ja siis helistas Toivo mulle et õelda et meile saateti veel uusi lennuaegu et me võime siis nende vahel valida. Ja eks me leitsime ka sealt midagi mis meile mõelmale sobiks. Ma loodan et meil läheb seal Brüsselis hästi

No comments:

Post a Comment