Thursday 23 July 2009

Neljapäev 23 juuli

Täna oli siis see päev kui mel hakkas folk. Ma olen juba seda nii ammu oodanud. Aga see oli sellepärast eriline folk et mul tuleb folkiks sõber külla ja siis ma tutvustan talle veidi folki ja ma arvan et ma saan sellega hakkama. Hommikul läksin Lokaali Cyty hommikust sööma see oli ka päris hea elamus. oli maitsev ja teenindus oli ka hea. Siis ma juba vaikselt hakkasin folkiks ettevalmistuma. Ma kohe ei suutnud ära ootatamil ma saan ona festivali passi kätte. Ja siis ma vist tegin ühe suure vea ma nimelt ostsin endale folgi pusa ja see ei olnud eriti oda ja ostsin ka särgi ja see kõik läks kokku mulle maksma 675 krooni nüüd ma pean vaikselt vaatama kus ma selle raha tagasi saan teenuda. Ma ei tea miks ma neid ematsioonilisi oste nii palju teen. Ma pean end parandama ja täielikult. Ma loodan et sellest midagi nüüd ei juhtu. Ma ju lähen matti juurde ka tööle sealt saan veidi raha. Siis jõudis see aeg kätte mil me Khalediga pidime kokku saama. Nii ma siis läksingi buusijaama teda ootama. Siis ta lõppuks tuli ta oli bussijaamast mööda sõitnud tuli maha kõsti petusest. Ja siis juhtus tal veel ka see õnnetus et ta oli oma rahakotti bussi jätnud aga lõppkokkuvõttes võib õelda et see oli õnnelik õnnetus sest ta saab oma rahakotti kätte. Ja nii me siis läksimegi foligile esimesele kontserdile kus esinesid Zetid ja lenna kuurma. See oli päris lahe kontsert mulle meeldis see täiega. Ja siis läksime kirsimäele kus esines mingi duuo Rootsist ja ma ei teagi kus see teine esineja pärit oli. Minule igatahes see muusika ei meeldinud ja ütlesin khaledile et lähen vaatan mis kultrahoovis käib. Sinna ma ei jõudnudki käisin vaid sportdihoone kohvikus söömas. Päris hea söök oli seal ja mõistlikud hinnad. Mitte nagu siin folgi toidutänaval. Ja siis tuli minna järgmisele kontserdile J.Karjanen esitas Soomest pärist autori lugusi ja see oli ka üks mõnusaid kontserde. Siis läksime taas Kirsimäele Vägilasi vaatama. Ma juba teatsin seda pändi eelmistest aastatest et nüüd tuleb üks mängimise ja tantsimese kontsert. Aga siiski see oli huvitav, Vägilaste kontserdid on kõik huvitavad ja kordumatud. Tagasi kaevumäele minnes India muusikut kuulama. Mulle oli see muusika pisut raske kuulata, tõesti ma ei saanud nautida seda kontserdi sest ma ei elanud muusikasse sisse ja ei saanud sellest muusikast ka aru. Läksima parem VLÜ kontserdile vot sinna oleksime kohe alguses pidanud tulema seal oli selline mõlle et anna olla. Muidugi eks pänd ole ise ka tasemel. Ja nii me seal nautisime muusikat ja laulsime laule kaasa mida oskasime. Nüüd võib küll õleda et folgi esimene päev on kordaläinud. Ma nautsid seda päeva täiega ja ma loodan et ka Khaledile meeldis see folk.Jägmisel aastal lubas ta terve folgi passi osta. Nii et ju ta siis jäi rahule kui ta nii ütles

1 comment:

  1. EKS ELAME NÄEME, FOLGI SUHTES
    AGA TORE ET KEEGI MINUST KIRJUTAB KA :)

    ReplyDelete