Wednesday 22 July 2009

Kolmapäev 22 Juuli

Täna oli siis minu viimane tööpäev hommsest hakkab mul siis puhkus. Viimane tööpäev oli suht rahulik. Ma ise arvasin et on hullem, et on rahvast palju ja tuuakse ka palju taarat. Aga suht tavaline päev oli rahulik. Ma ei mõelnudki tänasel päeval mitte ühtegi korda sellele et millal see päev ometi läbi saab, sellepärast vist pidasingi ilusasti vastu. Margus tuli ka täna töö juurde vaatama mida ma seal teen ta tuli veidi õppima eks ma siis antsin talle väiksed juhtnõõrid mida peakb tegema ja mida jälgima. Üldiselt on tal asi selge, sest ta on ju ennem ka Taaraspunktis veidi abis olnud kui meid pole olnud. Nii et ta siis hakkab laupävast 25 juulist tööle ja eks ma siis ka vaatan korra tema juurest läbi ja vaatan kuidas tal ültse läheb. Siis muuteti veidi ka kraafikut minu puhkus pidi lõppema 10 augustil aga nüüd lähen tööle 06 augustil ja ma olin sellega täitsa nõus sest mul oli ise ka vaja kuu lõppus ühte nädalavahetust ära organiseerida. Ma tahan nimelt minna Tuki laagrisse, see on vist esimene suvi taas üle pikka aja mil ma taas kuskile laagrisse lähen 2007 aastat mil ma tööle selverisse sain pole ma üheski laagris saanud käija. Eks ma pean valikuid tegema mis on tähsam kas Laager või töö minule on ikka töö tähsam. Aga puhkama peab ju ka ja ma olengi viimasel ajal ikka päris ära kurnatud ei maga öösel eriti hästi mis see muus saab olla kui Stress. Pean vist mienam arsti juurde las kirjutab mulle unerohud välja loodan et need ehk aitavad. Muidu on kõik normaalne. Matti elukaaslane Raili käis poes ja küsis minult üle kas ma ikka tahan Mõisakulla Ja Tallinnasse Madonnale tööle tulla. mina ütlesin et ikka tahan , sest raha on ju mul vaja saan ma ju ainult poole kuu palga ja maksud ju mul seljas ja neid peab ka maksma. Nii et iga kroon on teretulnud ja praegu väga abiks. Eks ma pean ise ka veidi oma kuludega kokku hoidma, Ei tohi lihsalt laristada enam nii palju.

No comments:

Post a Comment