Tuesday 21 July 2009

Teisipäev 21 juuli

No näed nüüd juhtus küll pahasti ma olen vist veidi laisaks läinud väike vahe on sisse tulnud blogimisele. ma loodan et enam seda ei juhtu nii juhtub kui lähed kuskile ja mõned päevad jäävad vahele ja siis mõtled et jõuab ikka aga eks see ole ka viitsime küsimus ma olen laisk ja ma ei eitagi seda. Lalupidu oli väga ma pole vist nii suurel üritusel vist ennem käinud. See oli tõeline rahva pidu. Aga eks seal juhtus ka apsakaid näiteks ronkäik hilines 2.30 tundi. Nii et kogu see laulupeo esimene kontsert hilines. Aga meie olime tublid pidasime vastu selle rahva massile mis meil seal oli meil oli ka matti juures seal palju tööd. Järgmisel päeval mil ma pidin juba tööl olema see oli pühapäevane päev ja teised jäid veel sinna sest üks päev oli ju veel laulupidu. Eks ma olin nagu sombi. Ma sain kõige parema teeninduse osalisekls, nimelt pidin ma kuidagi saama bussijaama kuna ma olin esimest korda selles kohas kus ma ööbisin siis pidin ma helistama mingile tagso firmale. Ja ma jäin Enda margile truuks Nimelt Tallinki konsernile. Ja siis ma helistasin ka Tallinki Taksosse ja sealne takso firma oli küllaltki kiire reageerimene. Ja siis veel ka takso juht valise ise kõige lühema tee nii et ma pole nii meeldivat teenindust saanud kui Tallink Takso. Julgen seda kõigile oma sõpradele ja välis külalistele soovitada. Tööle ma ikka jõutsin aga vahel oli küll selline tunne et ma jõua mitte midagi teha siis jõin ühe energiajoogi ära ja siis hakkas taas inimese tunne tagasi tulema. Ja siis veel pidin ma vel endale ka uue arvuti muretsema sest ma olen ikka nii loll ja jätan kõik viimasele minutile ja nii ka see kord jäin kauaks tukkuma ja siis jõin ja olin saml ajal ka arvutis. Ja siis see juhtuski nimelt mul läks kaus veidi ümber ja klavatuuri läks piima. Ja polnudki palju vaja ja oligi kõik. Arvuti ütless ülesse ja pidin mõtlema mis edasi saab. Aga lõpp kokkuvõttes muretsesin ma nüüd endale kasutatud Delli. Nüüd ma olen seda nädal aega kasutanud ja on päris normaalne . Peabki ju olema ega Dell pole mingi tavaline firma vaid tal on oma nimi ja Reputatsioon mida ta hoidma peab. Nii palju siis minu tegemistest tagantjärele. Homme on siis mul viimane tööpäev ja siis lähen puhkusele. Ootan juba seda puhkust. Krissi ja Kaiaga olen hakkanud rohkem läbi käima ja nad on päris lahedad. Täna käisime siis sveeta sünnipäeval, laud oli ikka lookas seal oli kõike head ja paremat. Me muidugi emaga ei sõõnud eriti palju ja püütsime võimalikult ruttu tagasi Viljandisse tulla. Aga muidu oli tore Sveta tuleb siia reedel vist, sest siiis nad lähevad Ainoga ja emaga Kihno poisse Suurde Venda kuulama. Aga minul käib siis folk ja ma lähen kindlalt Marguse Ansamblit kuulama ja vaatama. Untsakaid nägin ja kuulsin ma viimati vist Mai algul. Ja ma ei taha nende kontsertitest ilma jääda. Sa ka õhtul linnapeal Kaia ja Kristjaniga käidud, Linnapeal käivad ikka täielikud ettevalmistamised Folgiks. Aga ma loodan et folk mulle ikka tüütavaks ei saa ja sellest välja ei kasva. Tahaks ikka Pärimusmuusikale ja rahvamuusikale truuks jääda. Ma loodan et ma sel aastal kontsetitest ära ei tüdine. Aga muidu on kõik ok

No comments:

Post a Comment