Wednesday 29 July 2009

Kolmapäev 29 Juuli

Täna ma käisin Selveris ja vaatasin mis seal toimub sain ka kraafiku töö juurest kätte. Töö juures paistis kõik normaalne olevat oli kuidagi vaikne seal ju siis inimesed ei käi enam nii palju poes ja ei osta enam nii palju. Eks see majandus langus annab ka tunda, inimestel pole enam tööd ju siis pole ka raha. Ostsin emale uue panna ka nagu lubasin, sain suht normaalse hinnaga selle panni sealt selverist. Käisime ka Maxsimas ja ostsime sealt ka suht palju toitu. No ega ma muud täna ei teinudki lugesin lehte vaatasin veidi telekat ja muud ei midagi. Puhkan ikka täiega ja ei oska mitte midagi oma puhkusega peale hakkata. Oleks veidi raha reisiks kuskile aga kaugele maale. Ma loodan et kunagi jätkub mul raha ka reisimiseks. No mis teha selline see elu kord juba on lihsalt olen teinekord targem lihsalt ei võtta endale nii palju kohustusi. Eks teinekord olen ka targem. Eks oma vigades ikka õppitakse. Krristjaniga sain veidi räägitud ja suheldud.

No comments:

Post a Comment