Sunday 26 July 2009

Pühapäev 26 Juuli

Täna oli siis folgi viimane päev ja see päev oli mõnusat muusikat täis. Hommukupoole ma püütsin siin oma internetti WIFI võrguga tegeleda aga ei saanud hakkama. Nimelt tahsin panna WIFI võrgule uue koodi siis ei saaks keegi ebasoovitav isik minu võrku sisse. Aga sellega ma kahjuks hakkama ei saanud. Helistasin küll elioni aga sealt ei saanud ma ka mitte midagi targemaks. Nii et siis päeva esimene pool mõõdus mul kodus netti ja Wifi võrku uuendades. Ja siis tuli aeg minna esimesele kontserdile Milleks oli Järsumäe Virve Ja Audri Jõelaevanduse punt. See kontsert oli tõesti hea ajas rahva ilusasti käima. Ja sellel kontsertil oli ka päris palju kuulajaid. Nii et ma ei imestaks kui see kontsert saaks tänase päeva kõige enam külastatavaks kontsertiks. Aga tõesti rahvast oli seal palju. Kuid oli märgata ka vähenest, homme on ju esmaspäev ja paljudel ka tööpäev nii siis on siia jäänud vaid väga vähe folgilise välaspoolt Viljantit. Aga ma võin ka eksida. Siis tegin väikse pausi, ja tulin koju hakkasin raamatut lugema Leo Kunnase Sõdurri jumala Teener. päris hea raamat paistis olema kuigi ma suutsin läbi lugeda vaid 2 peatükki oleks veel rohkem lugenud aga siis tuli uni peale. Mina kes ma väga vähe loen on see suur saavutus ja ma loodan ikka selle raamatu läbi lugeda. Olengi liiga kauakas teleka ette jäänud ja vaid telekat vaadanud nüüd oleks vaja muutuda. Tesel kontserdil esinesid Ukrainast pärit Ansambel Burdon mis oli päris kuulatav. Aga Järsumäe virve oli parem. Ja siis tuli päeva nael Ando Aida muusikaud ja sõbrad vot see oli tõesti vägev. Kogu festivalilt olid kõige paremad artistid kokku kogudud ja nii nad siis järgemööda seal esinesid. Ando oli seal ka oma bändiga Alle-A vot see oli tõesti minuarvates üks festivali parimaid kontserde, ma arvan et nad jäävad minu ededapelis lendava kodkagsega eskohta jagama. Kuigi see prasiilast pärit punt oli ka lahe aga seda ei õnnestunud mul kuidagi kuulata nii et ma oleks seda saanud ka nautida. Aga jah Festivali võib lugeda kordaläinuks. Ja eks sain minagi veidi juhtnõõre festivali paremaks nautimiseks. Nii et järgmine festival aastapärast siis olen taas kohal. Selline minu nädalavahetus oli mõõdus see enamasti folgi rüppes.

No comments:

Post a Comment