Thursday 30 July 2009

Neljapäev 30 Juuli

Tänane päev oli suhtelisiselt rahulik ei teinud mitte midagi erilist. Ema läks täna Võhmasse homme hakkab seal Kesk- Eesti laat ja seal esineb siis nende koor. Ma olen mittu päeva üritnud oma Hõbe ketti puhastusse viia nüüd ma siis võttsin kätte ja viisin selle puhastusse. Mul juhtus ka väike õnnetus nimelt mul läks üks väike kinnitus koht millel rippub rist veidi katki nii pidin ma kullaseppa juurde minema ehk saan sealt abi. Ja saingi mul puhastati kett ära ja tehti korda ja ma sain selle ka täna kätte nii et töö oli kiire ja korralik. Kui ketti kätte sain siis ei tundndud ma seda äragi kett oli nagu uus ilus puhas ja säras. Nii et mul tekkis tunne et ma olen saanud uue ketti. Mõtlesin siis minna kuskile välja sööma aga tulein tagasi maapeale sest sain aru et ma pean raha hoidam sest järgmisel kuul ma ju tervet palka ju ei saa. Nii et ma olen siiski vaikselt hakkanud mõtlema mida teen ja ostan ja kuhu oma raha panen ja mida ostan. Nii et vaikselt olen ikka midagi ka õppinud. Khaled helistas täna mulle ja küsis kuidas mul läheb. Ütlesin et läheb hästi rääkisime ikka päris pikkalt mingi 5 minti vist. Nii tore on vahest kellegiga rääkida kes sind mõistab ja kelle peale sa saad loota. Mati helistas ka mulle ja kutsus mind homme Mõisakülla tööle ma juba arvasin et ta ei kutsugi mind tööle aga siiski kutsus. Nii et homme siis lähen tööle ja tulen tagasi alles pühapäeval vist või heal juhul laupäeval. Nii et saab tore aeg olema. ja ma loodan et leian jälle uusi tutvusi.

1 comment: