Tuesday 28 July 2009

Teisipäev 28 Juuli

Täna oli suht uimane ja igav päev ei saatnud mitte midagi erilist korda. Istusin kodus vaatasin telekat istusin arvuti taga muud ei midagi. Ega see ongi tavalne minu aripäev, ma lihsalt ei oska muud moodi puhata, hetkel ei ole mul ka ressurse et minna kuskile soojale maale puhkama. Kuigi jah ega seda reisimist pole ma siiski unustanud küll jõuan uusi maid ja kultuure avastada. Näiteks järgmisel aastal lähen ma kindlasti venemaale viljandi turismifirmaga AGM. Ma käisin nsendega eelmisel aastal Roostsis Kolmardeni Loomapargis see oli päris ilus reis ja ültse olen ma rahul selle bürooga. Nad on kõikiti mulle vastu tulnud ja kui vaja siis saab ju ka läbi rääkida seda et kui sa näiteks tahad mugavamat hotellituba või midagi muud. Nii siison selle reisimisega pead teadma mida tahad. Mul juhtus ka täna väike õnnetus nimelt kõrvetasin ma täna oma panni ära jätsin panni pliidile ja ise läksin Kristjaniga poodi alles poes tuli mul meellde et pann on tulel siis jooskin kohe koju aga siis polnud enam midagi päästa sest pann tuli ära visata hea et maja põlema ei läinud. Ma olen ikka loll küll seda on ennemgi juhtunud et olen panni tulele jätnud aga siis aga siis pole ma kuskile kaugele läinud. No mul ei ole ikka mäluga ikka päris kõik korras pean minema kuskile ravile vist ei tea miks see nii on. Aga jah eks need aastad teevad oma töö ja varsti ei pea pea enam mitte midagi kinni. Aga mis sest enam kõik on nüüd jälle korras maja ilusasti püsti mis seal enam. Homme lähme siis emaga uut panni vaatama eks ma pean oma vea ikka ise parandama. Aga ma ei saa aru kuidas ma nii loll olen et ei tulnud meelde et pann tulel on. Aga ma loodan et seda enam ei juhtu lihsalt kui midagi teen siis teen ühte asja korraga ja siis ei juhtu ka mitte midagi.

No comments:

Post a Comment