Thursday 2 July 2009

Teisipäev 2 Juuli

Täna oli mul suht raske üless ärkata. Aga siiski ma suutsin ikkagi üless ärkata. Töö juures oli täna suht raske päev. Kuigi ma kartsin isegi hullemat. Hommikul juba tööle jõudes oli mul nii palju tööd et hakkasin kohe tööd tegma. Aga ikkagi oli hommiku poole päris palju tööd. Taarat tuli ka suht palju nii et pidin mõlemas kohas plema taaras, sest taarat tuli suht palju ja siis ka saalis seal oli ka suht palju tööd. Aga täna läks päev suht kiiresti nii et õhtu saabus suht ruttu. Ema läks täna laulupeole ja nii pean ma jälle nädalavahetusel üksi kodus olema. Aga vahepeal on ka hea üksi kodus olla, aga sellel on ka oma varjukülg. aga küll ma hakkama saan. Kriss helistas mulle ja mõtlesime väikese istumise minu juures teha. See on hea et kriss nüüd linnas on nii hea on vahest temaga rääkida. Ma loodan et ka tema peab mind oma sõbraks. Saatsin ka matile sõnumi et ma ei saa pühapäeval tal abis olla kas siis on ültse mõõtet tulla. Mati ütles et ei ole ja siis mõttet tulla. õhtul oli meil krissiga ja tema pruudiga mõnus ära olemine jõime rummi ja rääkisime elust ja kõigest muus oli mõnus õhtu. Õhtul helistas veel Mati mulle ja ütles et mind on siiski Tallinasse vaja. Ja ma lubasin tulla ta lubas mul bussisõidu kombenseerida ja see on hea. Ma saan vähemalt natukene teenida raha. Nii et ma siiski pean homme talinnasse minema. Aga ma antsin Krissile võtme ja juhtnöörid ja kriss lubas kassi vaatata. Nii et kõik on korraldatud. Ma olen õnnelik et mul selline sõber on mul pole ju palju sõpru.

No comments:

Post a Comment