Friday 24 July 2009

Reede 24 juuli

Nii täna siis oli ka folgi päev. Kuigi jah ega ma seal eriti täna ei käinud kahel kolmel kontserdil käsin vaid. Ma ei tea võibolla on asi selles et mul on vaja väikest seltkonda siis on ikka lõbusam. Nii siis ka minul täna oli ilma Khaledita päris igav ikka nii ma olingi rohkem kodus kui kontsertitel. Olin siis üksi siin ja püütsin ka veidi folkida. Täna pole isegi tahmist untsakate peola minna, minuga on ikka väga tõsiselt midagi lahti kui ma nende kontsertile ka ei taha minna. Aga eks homme ole ka päev ja püüan siis homme mingeid pände vaatata ja kuulata. Vähemalt nüüd siis tean et on vaja folkimiselks väiksest seltskonda aga siis khaled lubas ka järgmisel aastal tulla ja kogu festivalist osa võtta. Nii on siis hetkel minuga lood, seda folki ootasin nii kaua aga kui see käes on siis ei oskagi seda nautida.

1 comment:

  1. kahju jah. järgmine kord parandab. ei tahtnud koju minna ja tööle aga missa teed

    ReplyDelete