Monday 27 July 2009

Esmaspäev 27 Juuli

Täna ma ärkasin küllalti vara ma ei tea mis mul hakkas lihsalt uni läks ära. Olin juba mingi veidi ennam kella 05 hommikut ülesse. Vaatasin vene kanali pelt hommiku televisiooni mis venemaal sünnib. Ega ma ei teinudki mitte midagi täna lihsalt puhkasin ja ju mul seda puhkust ikka vaja on. no eks ole ka tööd ka tehtud, vahepeal oli haiglas aga mis puhkus seal saab olla lihsalt seal on ju ikkagi ravi asutus mitte mingisugune sanatoorium. Helistasin ka Margusele ja küsisin kuidas tal läheb rääkisime ikka päris tükk aega. Margusega saab rääkida mitte nii nagu Arvoga. No nüüd õnneks ometi on mul normaalne paariline. Ja eks see loeb ikka väga palju kellea sa koos töötad. Pean ikka ükskord ka marguse juures ära käima või midagi koos ette võtma sest ta on tõesti päris hea töökaaslane. Nii et mina olen igatahes rahul. Olen hakkanud ka Kristjaniga rohkem läbi käima nii et mul on vähemalt mingeid sõpru Khaled,Kristjan eks neid ole ka veel. Tahsin ka Natalyle täna helistada aga ju siis polenud täna minujaoks aega, või helistasin ma talle valel ajal. Aga pole midagi eks teinekord olen ma targem. Käsin täna ka Maxsima poes ega ma sealt midagi suurt ei leidnud lihsalt niisama käisin seal ostsin küll midagi aga mitte midagi erilist. Ma loodan et minu töökoht jääb ikka alles ja eks ma ise pean ka sellejaoks ikka midagi tegema pean olema hoolsam ja rohkem tööd tegema. Nii ei kao ka töökoht. Aga eks paistab . Nii et eks tuleb see mis tulema peab.

No comments:

Post a Comment