Saturday 25 July 2009

Laupäev 25 Juuli

Täna oli siis veidi parem päev ma suutsin käia ära ni mõnelgi folgi kontserdil. Kuigi jah pean mainima et ma olen laisaks jäänud pean ennast sundima kuskile minema. Võibolla on asi ka slles et mul pole seltskonda kellega koos folkida. Näiteks kui Khaled oli siin siis me käisime kõik kontserdid läbi mis olid aga nüüd enam üksi ei viitsi või ei tahagi minna. Esimeseks kontserdiks kus ma käisin oli Lendav Kotkas. Lendav Kodkas on üks indaanlane kes esitas meile oma kultuuri laule ja tantse. See oli väga hea kontsert üks parimaid sellel festivalil peaks mainima mida mina senini näinud olen. See kontsert andis midagi ka hingele mitte ei olenud niisama. Rahvast oli ikka meeletult palju arvasin et kultra hooh jääb väikeseks, aga ma susun et paljud ei saanud sisse set seal oli nii meeletult rahvast. Edasi läksin Nikns Suns kontserdile, ma kuulsin veidi neid ka esimesel päeval aga siis mitte kontsertit vaid proovi. Ansambel oli tõeline leid ta nimelt viljeleb rokki stiili ja on Eesti rahvalaulud rokkilikuks teinud mis oli päris hea. Kokkuvõttes jäin ka selle konserdiga rahule, sest see oli õesti hea pänd. siis tegin väikse vaheaja endale ja järgmisena läksin kuulama hispaanija ansamplit Blima mis oli ka päris huvitav. Folk ongi sellepärast huvitav et saad kuulata erinevate maade rahvamuusikat. Ja mulle meeldis Hispaanija rahvamuusika väga vähemalt nende esituses. Mõtlesin et lähen kohe peale kontserdi lõppu ka Zettode kontserdile aga ei tulin korra kodus läbi. Ja siis tekkis jälle tunne et kas ma ültse lähendi nende kontserdile. Olen ma neid juba korra näinud, aga siiski läksin ja ma ei kahetse et läkisn. Kontsert oli võimas ja parem kui eelmine nende kontsert rahvast oli meeletult ja kui ma koju läksin siis polnud ma veel nii suurt pileti saba näinudki kui sellel kontserdil. järgmisena läksin kohe kõrval lavale kus esines oort. Oorti kontserdi ajal olin ma esi reas ja nautis seda muusikat täiega. See on juba veidi minu stiil egno rokk.Oor oli fantastiline. Siis püütsin ka minna öökluisse kus esines prasiilia ansambel CLÃ BRASIL aga seda pändi ma nautida ei saanud sain vaid aimu mis muusikat nad teevad. Koguaeg sõeluti edasi tagasi kes ette kes taha ma lihsalt ei saanud niimoodi muusikat nautida. Ma saan aru et folk on rahva pidu ja rahvast on siin meeletult pean siis sellega harjuma. Homme on siis folgi viimane päevpüüan võtta homme ka viimast. Sest järgmine folk tuleb ju alles aasta pärast.

No comments:

Post a Comment