Sunday 2 August 2009

Reede 31 Juuli

Täna siis oli see päev mil ma pidin Mõisakülla tööle minema. Vähemalt ei logele ma niisama kodus vaid teen midagi. Muidu olen oma puhkuse niisama ära raisanud. Välja arvatod folgi ajal siis ma nautisin folki ega ei raisanud päeva niisama ära. Ma mõtlesin et Matti helistab mulle hiljam aga ta helistas mulle veidi pärast 11 nagu lubas. Nii ma siis läksingi hotelli parklasse ja nad olid juba seal. Ja sõit Mõisakülla võis alata. Võtisime teepealt veel ka Sille peale ja läksime. Olimegi ainult 4 inimesega väljas, palju meil ikka seal vaja läheb. Käisime ka kärstnas matti vanemate kodus ära ja sealt võtsime ka asju peale. Sõitsime siis Mõisaküla poole. Sinna jõudes olime me ainukesed ja esimesd kauplejad. Sest teisi polnud veel tulnud, võtsime asjad maha seatsime telgid ülesse ja kõik oli korras. Ma kartsin ka matti ikka võtab haagise või peame suure telgi all olema aga ta võttis haagise sest meil ei onud ju sinna nii palju ruumi vaja. Me jäime seal veel autoga kinni kah aga õnneks saime ilusti auto välja lükkatud. Nad on sinna igal aastal kinni jäänud. Tõotas tulla huvitav aeg. Siis tuli meile veel seltsilisi kauplejad Raplast algul ei arvanud ma neis mitte midagi, aga nad olid lahedad käisid meiega juttu ajamas. Me saime nendega hästi läbi. Ma suhtlesin seal Ahtiga, ta küpsetas seal saslõlkki. Ahti on üks tore mees ta on veidi minust vanem meie vanuse vahe on vaid üks aasta nii et me klapisime hästi. Ahti käis meiekäesti õlut ostmast. Mina ja matti müüsimei seal õlut. Kuigi ma katsin et mind pannakse süüa tegema aga ei pandud. Kui oleks vaja olnud oleks ma süüa ka teinud. Toivo helistas mulle ja küsis et kas ma ikka Laagrisse tulen ja kas see on ikka kindel. Ma tahaksin ikka laagrisse minna nii ma siis talle vastasin et ma tulen. Esimesl päeval esines meile ansambel Onupoeg ja ja rahvast oli ka suht palju. Me algul arvasime et mõõk ei lähe meil kohe mitte, aga mia ei uskunud seda. Olen ma ju optimist ja nii ka oli kella 00.00 ag hakkas meil ka müük minema. Me mattiga ei jõudnud vahest inimesi ära teenendada aga me siiski püütsime olla tasemel. Me müüsime ära 2 vaati õlut ja ühe vaadi siidrit mis oli ikka päris palju. Matti ütls et isegi õlletooberil Saaremaal ei müünud ta ühe päevaga nii palju õlut ära. Aga ju see on see nii et suurtel üritustel kus on palju inimesi ja ka konkurent on kõvem saab ka vähem müüja. Aga jah väisemaltel üritustel läheb tõesti paremini. Igatahes meie mattiga olime päevaga rahul. Ahti leidis endale ka seal tüdruku kellega ta seal veidi suhtels. Matti ja teised läksid õhtuks koju ja mina pidin jääma telki valvama. Magasin haagses, sest seal on lihsalt soojem. Matti oli juba ammu ära läinud kui mina veel plati peal ringi käisin ja telki valvasin. Inimesi oli sel ikka päris palju kui mõelda seda et aeg oli hiline. Ma sain magama minna alles mingi kella 04 aeg hommikul. Kui seda saab ültse magamiseks nimetada sest ma ärkasin mittu korda ülesse ja vaatasin ega keegi pole meie telki roninud. Õnneks mitte keegi ei olnud seda teinud. Nii ma siis magasin veidi.

No comments:

Post a Comment