Friday 14 August 2009

Reede 14 August

Täna oli mul väga raske üles ärkata. Ma ei saanud kohe mitte kuidagi üless täna hea et ma veel tööle õigeks ajaks jõutsin. kui ma oleksin ka tööle hilinenud siis oleks veel hullem olnud. Töö juures oli mul täna ikka päris palju tööd. Püütsin ka Transportöölisi ka aitata aitasin neil pappi pressida. Aga ma ei tohtinud unustada ka oma tööd. Nii ma siis püütsin neit nii palju aitata kui sain. Täna saatsime ka petti ilusasti lapse puhkusele korjasime veidi raha ja tegime talle ühise kinkituse. Petti kattis ka puhketuppa väikese laua kus me saime kõik midagi natukene maitsta. Rääkisin ka Arnole et mul on arvutiga mingi probleem ja tahan endale seda Microsofti Offis Professionali ja ta ütles et see on tõesti hea programm ja ka hirums kallis. Mis teha selline see elu kord juba on. Iga hae ja vajalik programmil on oma hind ja nad ei ole mitte odavad. Ma ei poolada privaatsust nii et ma püüan selle programmi endale legaalsel teel hankida. Kuigi jah see hind pani mind küll mõtlema et kas ikka on mõttet. Aga see programmon mulle vajalik siis pean selle raha välja käima. Aga küll ma hakkam saan võibolla kuidagi odavamalt aga saan. See programm on ju terveks eluks ja see on investeering eluks ajaks. Täna oli ka hirmus palju taarat, ma ei saa aru kus inimsed nii palju taarat ikka võttavad. Või nad tõesti joovad nii palju ma eriti ei usu seda eriti. Aga tööd on palju aga pole midagi küll hakkama saan. Ma väga loodan et minu töökoht jääb alles ja mind ei koontata ega vallantata.

1 comment:

  1. kas juuakse ise või korjatakse köik mis tänaval on yles :) mina olen teinud mõlemat

    Ma ei poolada privaatsust nii et ma püüan selle programmi endale legaalsel teel hankida.

    sa mõtlesid piraatlust ikka eks ;)

    ReplyDelete