Wednesday 12 August 2009

Kolmapäev 12 august

Täna oli suht tegus päev. Algul läksin Sammulisse ratsutama aga me ei saandi ratsutada, sest täna oli nii hull sadu et kogu see väli aed oli märg ja porine nii et me ei saanud jälle ratsutada see on juba teine kord kui me ratsutada ei saa. Aga hea oli taas kokku saada ja juttu rääkida. No muidugi meie ühing on hetkel raskustes aga kellel siis hetkel kerge on aga me peame lihsalt vastu pidama ja selle majandus laguse üle elama. Eile leitsin siit nettis endale uue tekstitöötlus programmi Microsoft offis Professional 2007 ja ma vaatan et see on päris hea tarkvara. Kuigi jah hetkel on mul ainult proovi versioon kasutada mis kehtib 2 kuud aga kes mind keelab seda pikkendamast. Lasen programmi maha ja siis laen endale uue prooviversiooni peale. See on ikka päris hea programm aga maksab ka hirmus palju ma vaatasin et elionis oli see müügis ja maksis üle 4000 krooni. See on ikka liiga palju nii et pean nende proovi versioonidega leppima. Majandus languses tuleb ikka vahel vähekene kaval ka olla hetkel ma ei saa sellist investeeringut nagu 4000 krooni endale lubada. Pean enda maksudega ennem ühele poole saama. Kriss helistas ka täna mulle ja kutsus mind rattaga sõitma ma olin nõus pole tükk aega rattaga sõitnud. Me mõtlesime et sõidame niisama mõõda linna aga mis selgus me läksime Viljandi tervise rajale vot see oli alles rada. Ma olen nii kaua Viljandis elanud ja pole terviserajale veel jõudnud mul on veidi häbi. Aga rada oli vägev esimesed kilomeetrid olid väga vaevalised ma mutkui ägisesin seal. Sest rahal oli ikka neid tõuse päris palju. Rada ise on mingi 10 kilomeetrit pikk nii et täna me sõitsime maha 10 klomeetrit. Nii hea tunne tekkis kui olid raja läbinud. Jalg oli ikka lõpus ikka päris pehme käisime ka järve ääres ja ma tahsin tagasi ratta selga minna siis oli selline tunne et nagu jalad oled alt läinud. Aga maha ma ei kukkunud. Tagasi tulime Huntaugu mäest ma olin seal juba korra pikkali käinud ja päris valusalt nii et nüüd olin ikka tunduvalt ettevaatlikum. Mägi ise oli ikka päris katsumus sest vihm on seda pinnast ikka päris palju lõhkunud. Ma ise kartsin hullemat et ma jälle lendan aga ei lendanud kõik läks hästi. Täna siis oli ka sajandi mäng Eesti Prasiilia. Päris ilus mäng oli ma nägin seda mängu alles teiset poolajast siis oli seis juba 0:1 Prasiilia kasuks. Aga teisel poolajal ei jätnud eestlased jonni näitasid ilusat mängu ja samas ei unustanud ka oma kaitset ja oli päris mittu head võimalust. Aga need võimalused jäid reliseerimatta. Kohtunik hoidis ka rohken neid prasiilasi jättis paljud vead vilistamatta. Ja siis see punane kaart see oli ka mängu situatsiooni käigus kus eestlane tegi prasiilasele vea aga prasiilane ei tahnud asja nii jätta ja lõi talle rusikaga näkku ja siis tekkis sõnelus ja kokkuvõttes lõppes asi sellega et eestlased pidid mängu jätkama 10 aga õnneks ei jäänud palju mängida. Nii et ei ole see prasiilia nii alistamattu midagi kui väitetakse hea mängu juures võib ka neid alistada.

1 comment:

  1. Kuuule OpenOffice.org on ka võimalus, see on tasuta. vahva sinust kuulda

    ReplyDelete