Sunday 2 August 2009

Laupäev 01 August

Täna ärkasin ma kella 08 lihkkasid. hasalt ei saanud enma magada. Tänavatele hakkasid tekkima kaupmehed kes oma kaupa pakkuma müüma hakkasid. Suhtlesin ka naabritega Rapla kauplejatega. Ahtiga suhtlesin palju. Kuna mul oli moba tuhi ja teise mobla numbrit mattil ei olnud siis ma ei saanudki sel hommikupoolikul mattiga suheldud. Matti on ikka väga hea sõber ma saan teda sõbraks nimetada sest me räägime suht palju ja kõikidest asjadest. Ja ta annab mulle ka nõu nii et mina olen rahul sellega et me läbi saame. Kuigi jah kõikide töötajatega pole tal nii palju vedanud. Aga ma püüan anda endast parima et ta minuga ja minu tööga rahule jääks. Kuigi jah ma ei suuda paljusid asju teha aga mida suudan seda püüan hästi teha. Mul tekkis seal Mõisakülas ka väike paanika, sest ma ei teadnd millal nad tulevad ja kaua neil veel läheb. Õnneks sain sellest üle võtsin end lihsalt lokku. Lõppuks tuli ka matti Sille tuli maha ja mina matti ja Raili läksime Pärnusse Hulgilattu. Kuid sed mille järgi me sinna läksime seda me sealt ei saanud. Nimelt oli meil vaja uut siidri vaati sest meil sai siidri vaat otsa. Aga me midagi sealt ikka saime. Mõtlesime mattiga ka veidi joodavat osta ja nii me ostsime sealt rummi. Matti ei tahnud et Raili sellest teada saak et me rummi joome ja siis ma ütlesingi et see rumm on minule. Meil ei vedanud eriti ilmadega sest pidevalt sadas meil seal hoovihma. Õhtul siis läks meil tõsine müük lahti. Matti pani ka Ahtile uue hüüdnime Belle kuna mina ka Ahti õiket nime ei teadnud siis hakkasin ka mina teda Pelleks kutsuma. No nii nüüd läks siis lahti õhtu jooksul oli Ahtil mingi 5 düdrukut ja eilsest düdrukust polnud enam hisugi. Nii ta siis leidiski aina uusi ja uusi dütrukuid. Mulle tundus vahest et Ahti tünineb liiga kiiresti tüdrukutest ära ja sellepärast tal neid nii palju ongi. Kuigi mina teda ei mõista on igal inimesl ju õigus teha seda mida ta tahab. Meie ei saa teda hukka mõista. Mattiga jõime selle rummi praktiliselt kohe ära, sest hiljem oleks juba veidi raskem olnud tagasi oli ju ka vaja sõita. Aga see rumm oli hea ja kvaliteetne. Nii et me jõime rummi ära ja siis mingi 2 tunni mõõdudes tekkis meil juba pohmakas ja alkohool hakkas verest välja minema. Me siis mattiga mutkui jõime ja jõime vett et kuidagimoodi inimese tunnet sees hoida. Täna läks meil veidi kehvemini kui eile inimesed ei ostnud enam nii palju õlut ja siidrit meil pakkuda kahjuks enam ei olnud. Ja siis lõpes meil ka kaas otsa nii et me ei saanud õlut eriti mõõja. Sest sinna tuli liiga palju vahtu kliendid tahavad ju vahuta õlut. Aga selle eest läks Railil ja Sillel tänane mük paremini. Nüüd hakkas aeg minema sinnapaika et pidu lõppes ja meil oli aeg koju minna. Hakkasime asju kokku panema aga nagu alati siis tuli selline sadu et me saime ikka läbi märjaks. Aga polnud midagi teha sest asjad oli ju vaja kokku panna. Ja siis kui oli kõik kaubikus ja haagises jäime me kinni. Kaubik jäi kinni siis pidime kutsuma appi inimesi kes sinna veel olid jäänud. Ilma nende abita poleks me välja saanud. Lõpuks siis hakkasime hakkata liikuma Viljandi poole. ma olin praktiliselt terve tee üleval ainult siis kui hakkasime viljandi poole jõudma jäin ma kaubikus magama. Lõppuks siiski jõutsin koju kell oli siis juba 06. kui ma koju jõutsin.

No comments:

Post a Comment