Sunday 9 August 2009

Laupäev 8 august

Täna siis oli vähe lõdvem päev puhkasin. Nii hea et mul on selli töö kus ma saan puhata aga järgmisel nädalal pean ikkagi tõsiselt tööd tegema mul on siis pikk nädal ja pean 5 päeva tööl olema. Aga pole midagi olen juba sellega harjunud. Täna vaatasin telekas Saksa Jalgpalli liiga mänge. Meil siin hakkab vaikselt ka telekomunikatsiooni operaator vaikselt arenema eks konkurents ole ka tugev. Elion ja Viasat kemplevad pidevalt pigem on Viasat see kes ei luba Elionile oma kanaleid sest väidab et elion on nende kõige suurem konkurent. Pole ka ime elioni pakett koos Internetti telefoni ja telvisiooniga ja maksan selle eest 465 krooni aga Viasati kuld paketi eest pean ma välja käima 300 krooni ja seda ainult televisooni eest. Üldiselt vaatan ma ültse palju telekat mis ei ole ültse hea püüan seda harjumist muuta kuid kerge ei saa see olema.

No comments:

Post a Comment