Saturday 15 August 2009

Laupäv 15 August

Täna oli mul veidi parem ärkamine, ärkasin päris ilusti üless. Võibolla oli asi selles et ma neljapäeval olin rohem väsinud sellepärast ma ei ärganudki eile hommikul ilusti üless.Töö juures oli täna suht normaalne, tööd oli ikka paras jagu. Taarat tuli ka hommiku poole päris ohtrasti aga õhtuks jäi jälle kõik vaiksemaks. Ma ei tea ma tuntsin ennast töö juures kuidagi väsinuna ennast. ma ei julgenud kuskile ka istuma ega puhkamam minna,sest nii kui ma maha istusin nii oleks magama jäänud ja see pole ültse hea. Nii ma siis otsisingi endale koguaeg minkit tegemikst et mitte magama jääda. Ostsin siis endale ka mingi energija joogi, energija jooks isegi veidi aitas võttis vähemalt une pealt ära. Ma pean kuidagimoodi ka homme vastu pidama, siis tuleb õnneks 3 vaba päeva ja olen järgmisel nädalal vaid neljapäeval tööl ja siis veel kol päeva vaba. See on ikka mõnus puhata. Aeg läheb ikka nii kiiresti et ei oska arugi saada. Pole ka ime ma ju tegelen nüüd tööga ja vaba aega jääb väheseks. Nii et aeg läheb ikka päris kiiresti alls läksin ma selverisse tööle ja hetkel jookseb mul seal juba 3 aasta. Näis kaua ma seal siis vastu pean ? Ma loodan et ikka nii kaua et saan oma võlad ja maksud kaelast ära aga võibolla isegi rohkem.

1 comment:

  1. ivar kuidas sul läheb?
    katsusin helistada sulle 2 korda aga su telefon oli vastaja peal.
    unega on nii et ma tööl ka unine aga siis kui ma olen öösel ylal ja mul ka kolmas aasta...

    ReplyDelete