Thursday 6 August 2009

Neljapäev 6 august

Täna oli siis taas minu esimene tööpäev peale puhkust. See oli suht tore olin teise tundega tööl olin ju puhanud ka. Muidu oli suht rahulik päev ei juhtunud mitte midagi erilist oli suht vaikne päev kui nii võtta. Õnneks sain tööse suht lihsalt sisse elatud nii et ei juhtunud mitte mingeid apsakaid. Taaras oli ka suht normaalne kuigi taarat tuli tänase päeva kohta suht palju nii et ma ei tea milles asi on inimestel on vist raha vähemaks jäänud ja võtavad igat võimalusest kinni et veidi raha juurde saada. Mul tuli ka kraafikust väike muutatus nimelt sain endale ühe puhkepäeva juurde. See meeldib mulle väga et saan veidi puhata. Kuigi jah kuu lõppus sain veel ühe nädalavahetuse vabaks aga need päevad pean ma järgi tegema. Ma loodan et saan hakkama. Ise ju tahan laagrisse minna, see on selle suve ainus laager millest ma osa võtan loodan et seal on ka tore. Meil läks üks administraator ära ja tiina on hetkel tema asemel. Ta sai oma tööga hästi hakkama, aga ju tal tuli parem pakkumine ja pakkuti paremaid töötingimusi see on ka mõistetav. Ma aravn et mind seal ei koontata ja ei vallantata.

No comments:

Post a Comment