Wednesday 19 August 2009

Esmaspäev 17 August

Täna sain ennast korralikult välja magada. Ärkasin mingi kella 10 alles. Mõtlesin et jõuan ka Suure-Jaani aga ei jõudnud lihsalt magasin südamest nii et Suure-Jaanis jäi mul käimata. Kuigi jah Meelisel oleks täna olnud sünnipäev, aga teda enam ei ole. Üldiselt mõõdus päev teda meenutades. Püütsin küll olla tugev aga siiki ei olnud. Lihsalt selline tunne tekkis et palju asi jäi lahtisesk. Et miks ta pidi nii ootamatult ära minema lihsalt vahelt tahaks temaga nii väga rääkida. Aga teda ei ole enam ma pean sellega leppima, ma näin tugev aga tegelikult ei ole ma sugugi nii tugev kui paistab. Ma pean ju ka ema peale mõtlema tal on ju veel raskem kui minul. Ta ju kaotas oma poja mina kõigest venna. Õhtul käisime krissiga Jalutamas ja juhtusime lokaalist City mõõda minema ja läksime sinna sööma. Nüüd ma siis ten et seal on tõeliselt head praed. Ma jäin toiduga väga rahule ja teenindus oli ka 5+ nii et ma tean nüüd kuhu sööma minna kui peaks tahmine tekkima. Üldiselt pean ma siisiki oma kulusi kontrolli all hoidma. Mul on nii hea meel et mul on selline sõber nagu kristjan. Temaga saab teha nii palju huvitavat ja eks me oleme ise ka juba ammused sõbrad.

No comments:

Post a Comment