Sunday 9 August 2009

Pühapäev 9 august

Täna oli suht vaikne päv puhkasin. Ema oli tööl nii et pidin ise hakkama saama. Käisin poes süüa ostmas ma ei saa aru kuhu see raha kõik läheb, aga kui toidupoodi lähed siis saad aru. Kõik on nii kalliks läinud. Üldiselt on nii et ma hindu eriti ei ´vaata sõõn seda mida tahan ja olen harjunud. Ikkagi tuleb odavam kui väljas sõõmas käija. Vaatasin ka täna terve päeva telekat. Ma kohe ei oska mitte midagi muud oma vaba päevaga teha kui toas istuda ja telekat vahtida. Vaatasin sakasa Jalgpalli gõrgliikat mis oli päris huvitav. Kuigi jah hooaeg neil vist alles algas ja mänge tuleb üsna palju veel. Ja üldiselt olen ma ka laisaks läinud pean hakkama millegiga tegelema. Kui päevakeskus lahti tehakse hakkan seal käima. Ma pean vist hakkama seal ka mingit ringi juhendama ma teen seda nii hästi kui oskan.Vähemalt millegiga on tegelda, ei passi kodus niisama teleka ees ja ei veeretaks päeva õhtusse.

No comments:

Post a Comment