Thursday 13 August 2009

Neljapäv 13 August

Täna ma ärkasin kuidagi tavalisest hiljem. Hea on magada nii kaua kui tahad. Hommiku poole helistasin ka Natalyle nii hea oli temaga taas üle pikka aja rääkida. Ta on ikka tõeline sõber. Rääkisime ikka päris pikkalt umbes üle tunni. Siis mõtlesin et lähen viin mobiili karantii remonti. Olen sedaba ammu üritanud teha ja nüüd tegin selle siis teoks. Ma mõtlesin et nad ei tahagi võtta minu telefooni karantii remonti aga kõik läks hästi võeti täitis paberid ära ja telefoon saateti Tallinnasse teele. Päris hea teenindus oli Tele2 võib täitsa rahule jääda. Nad on oma taset ikka kõvasti tõstnud, aga ikkagi on EMT parem kui tele2. Nii et nii kui mul see lepping ümber saab lõppetan ma kõik suhted tele2 ja jättan endale vaid emt. Siis märkasin et minu tossud on ikka päris katki mõtlesin et peaks uued ostma. Läksin siis Rademari seal oli parajasti hinnalandused -70% ja ma vaatyasin et päris normaalsete hindadega saab uued tossud kätte. Kuigi otsustasin siiki ka POP sporti minna ja vaatata mis seal on aga ei olnud seal mitte midagi selliste hindadega mis olid rademaris. Nii siis saigi sealt uued Nike dossud ära ostetud. Nii et nüüd on mul ka vähe viisakamad jalanõud ka olemas. Aga sellist hinnaalandust ei tehta vist enam palju järgmisena on mul vaja normaalsed dressid osta need maksavad ka umbes mingi 2000 nii et osta on palju vaja. Peasi et jõuan ikka raha teenida ja töökoht olemas on.

No comments:

Post a Comment