Monday 10 August 2009

Esmaspäev 10 August

Täna siis pidin taas tööle minema, need nädala vahetused jäävad nii lühikesteks et ma ei puhka ennast välja. Aga Pole midagi saan hakkama. Täna tööle jõudes tabas mind üllatus kui taarapunkti läksin siis minu imestus oli suur ma ei suutnud seda uskuda kahe päevaga mil ma puhkasin oli nii palju taarat toodud et ma ei osanud seda ette kujutadagi. Aga mis seal ikka selline kord juba on minu töö. Muidu oli töö jures suht normaalne. Kui tööl olen siis ma ei tegele mitte millegi muuga kui vaid tööga ega teisiti ju ei saagi. Tiina oli meil ka täna kaua tööl sest meil pole hetkel teist administraatorit. selline see töö inimese elu kord juba on. ant helistas ka täna mulle ja küsis et kas ma ei saaks liikmed läbi helistada kuna ma olen iga päev tööl siis ma ka ei saa see on ju selge. Ailit nägin ka täna meie poes ta vaeseke on nüüd koontatud ja ei tea mida enam teha. Nii paljukeski tal seda tööd siis oligi. Ta ise usub et saab kuskile mujale tööle aga hetke seisu arvestades ei usu ma seda millegipärast. No eks ta ise tea, muidugi usku ei tohi kaotada.

No comments:

Post a Comment