Monday 24 August 2009

Pühapäev 23 August.

Täna ma magasin ikka päris kaua. Ju ma olin siis ikka väsinud ka. Päev mõõdus muidu vaikselt puhates. Täna näitati päris palju Palti ketti filme. Oli ju sel nädalal Palti Keti 20 aastapäev. Ka ma ise mälean midagi sellest Palti kettist. Olin siis mingi 7 aastane kui see toimus. Muidugi põhi ketti me ei jõudnud aga mõletan seda et Võhma kultuuri keskuse ees ( kunagine kaubamaja) oli sigimist sagimist. Mäletan ka seda et seal oli üks hobune koos vankrikga. Ma arvan et sellega veti inimesi teeristi ja sealt edasi Bussidega sinna kus antud hetkel vaja oli. Palti kettis osales hinnanguliselt kolmest palti riigist 2 miljonit inimest. See võis ikka võimas tunne küll olla kui seisad seal ja sinu ümber on veel palju inimesi keda sa ei tunne. Ma arvan seda et sellest Palti kettist saigi alguse meie iseseisvuse janu. Me näitasime maailmale kui ühtsed me oleme, ja meil on ühised eesmärgid. Ja 2 aastapärast 20 Augustil kuulutati välja eest taasiseseisvus. Kuigi jah see ei olnud kerge palju takkistajaid oli, aga me jäime endale kindlaks ja nüüd oleme Vabad. Kuigi jah sellest ajast ma midagi erii ei mäleta võibolla sellepärast et oli tol ajal veel ikka liiga noor.

No comments:

Post a Comment