Wednesday 5 August 2009

teisipäev 4 August

Täna siis oli see päev mil me pidime Madonna kontserdile minema. Päev algas kuidagi traagiliselt nimelt magasin ma sisse ma olin vist eile ikka nii väsinud et panin kella õigeks ajaks helisema. Õnneks mati helistas mulle ja küsis kuis ma olen. Nii ma siis jooksingi kohe kokkuleppitud kohta. Kui nad mulle järgi tulid oli Siim juba peal. Ma olin ikka päris väsinud et nii vara ülesse pidin õusma.Kõik peal läks sõit Tallinna poole. Meil valitses kaupikus päris vaikne õhtkond magasime vist kõik oma magamatta aega.Tallinnase jõudes pidime me kõigepeal Lauluväljakule sisse saama ja selleks oli vaja tokumente ja pabereid. kui sees olilme siis oli vaatepilt võimas kui nägime neid busse ja rekkasid millega seda lava ja inimesi kohale oli toodud. See andis kujutuse sellest millise mastaapse staariga on tegemist. Nüüd pidime me hakkama teliki ja kaasa toodud varustust üless panema. See oli kõige hullem me Siimuga praktiliselt kahekesi pidime suure telgi üless panema. Üldiset olimegi Meie Siimuga kes kõik valmis tegid. Teised tulid juba siis kui kõik oli juba valmis. Meid külastai ikka päris hästi meil läks müük ka üle ootuste. Meil oli müüki senikaua kui Madonna lavale tuli siis jooksid kõik madonnat kuulama ja vaatama. Ka meie saime selle suure staari esinemisest veidikenegi osa sest me saime ka vahstminna ja vaatata seda kontserti. Aga üldiselt jättis kontsert mi9nd külmaks. Madonna ei saanud publikut käima sest ta ju ei suhelnud nendega eriti. Vaid laulis oma laule ja muud ei midagi. Kui kontsert lõppes siis läksid kõik minema ja meil ei olnud ka müüki. Nii hakkasime meiegi asju pakkima ja koju sõitma. me pakkisime asju umbes 2 ja pool tundi kui lõppetasime olime kõik täitsa läbi. Aga kuidagi on ju vaja ka koju saada.Mati oli ka väsinud me kõik tahsime võimalikult kiirelt koju saada. Koju jõutsime alles 05.20 ma ei ole mitte kunagi nii väga koju tahnud kui nüüd.

No comments:

Post a Comment