Wednesday 19 August 2009

Teisipäev 18 August

Täna oli siis selline päev kus ma mitte midagi ei teinud lihsalt puhkasin. Vaatasin veidi ka sporti Kanter sai Berliini MM Lõppvõistlusele. Ja seda kõigest esimesel katsel see näitab juba tema praegust taset. loodan et homme on ta ka tipp vormis. Kuigi Aleknat ei tohi ka alahinnata. Nägin ka Madist rääkisin veidi temaga küsisin kas tal tööd on ? Ta vastas et ei ole hetkel mitte midagi pakkutud. Muidu töötab ta metsas. Peaks ta midagi püsivat ikka leidma kus tal oleks püsivalt tööd. Minul veel pole mitte midagi veel rääkitud et hakkatakse koomale tõmbama ka meie selveri värki. Aga ma ei usu seda eriti sest Selver on ju nii suur konser ja juba kindel kaubamärk. Ma ei usukunud elu sees et ma nii kaugele tööle saan ja nii head palka hakkan saama, seda ma ei osanud uneski näha. Õhtul käisime kristjani ja kaiaga poes mõtlesime teha midagi või juua midagi head. Ostsin siis ühe joogi kaia soovitusel see jook oli kõõmnetekga piirituse jook. Päris hea oli kuigi jah seda me palju ei joonud, me joome seda pudelit oma nädal aega kui siiski sellest jagu saame. Aga pole midagi, kõik tuleb siin elus läbi proovida. Me ei suutnudki palju juua mulle igatahes piisas kahest pitsist ja meil oli suht normaalne olla. Ei pea ju kohe ennast pilditumaks jooma, nii et mitte midagi aru ei saa. Alkohooli tuleb võtta ikka mõistusega sa pead oma piiri teadma. Ma juba arvasin et ma olen juba alkohoolik, aga vist siiki mitte ma ei pruugi ju seda putelite kaupa minu puhul tulevad mängu vaid pitsid. 2 pitsi õhtu jooksul mõnusa seltskonnas pole ju eriti ju mitte midagi. Ma suudan ka ilma alkohoolita olla, see ei ole minujaoks probeem. Ma võin ka mõnel päeval ka mitte võtta ja see ei alkohool ei oma minujaoks tähsust. Ültiselt olen ma kergete jookite austaja aga kui vaja siis võttan ka midagi karmimat Näiteks rummi. Aga paljudele minu pakkutud rumm ei meeldi siis pean ka nendepeale mõtlema.

No comments:

Post a Comment