Friday 21 August 2009

Kolmapäev 19 August

Täna oli selline vaikne päev ei teinud mitte midagi erilist Lihsalt puhkasin ja veetsin aega sporti vaatates. Käib ju Berliinis kergejõustiku MM kus ka Eesti sportlased osa võttavad. Päeva naelaks on muidugi kõigile meile täna õhtul algav kettaheite finaal. Kus oma MM tiitlit läheb kaitma ka meie kettaheitja Kert Kanter. Päeval vaatasin kuidas läheb meie kümnevõistlejatel, esimese ala järgi otsustades läheb päris hästi. Ja siis tuli ka tagasilõõk nimelt meie kõige suurem lootus 10 võistlusel Mikk Pahapill sai kaugusühhes 0 ja vist mõtles et pole mõttet enam jätkata, Eks see on ka arusaadav. Täna siis lõppuks sain oma mobiili garantii remondist kätte olin suht röömus sest telefoon tehti ju korda. Aga mis selgus selgus see et ei olnud ta sugugi korras raadio oli sama moodi jättab paise vahele nagu oleks eetri katkestus aga ei ole. Ja siis veel ka see lukku kood oma lukku koodi ma tean ja see on mul ka peas aga nüüd mil ma tahsin taas panna telefooni lukku koodi alla ei saanud enam, sest lugu kood oli pidevalt vale. Ma ei tea milles asi on vist pean ta tagasi karantii remonti saatma. Kuigi jah ega see kerge ei ole sest see on väga hea telefoon ja mulle see meeldib. Aga mis teha kui on puudusi siis peab ka need kõrvaldama. Õhtul siis vaatasin kettaheite finaali. Poolakas ja sakslane olid kõikidest peajagu üle ja nii ka nemad jagasid kirkamad medalid. Meie Kert Kanter sai Pronksi ma usun et see teda ei rahuldanud. Aga mis teha ühel aastal läheb väga hästi teisel mitte nii hästi. Lihsalt tuleb maha istuda ja analüüsida kus kohas viga tehti et siis järgmisel korral seda mitte teha. Õhtul vaatasin ka head filmi Balti Kettist see oli tõesti väga hea film seal oli näitatud kuidas asi tõeliselt oli rääkiti inimestega kes seal kettis olid. Ja tõesti me saime vabaks tänu Balti kettile sealt hakkas meie vabaduse hüüe.

No comments:

Post a Comment